سبک زندگی و موفقیتمراقبت از خانواده

آیا زندگی زناشویی سرشار از خوشبختی امکان پذیر است؟

آیا زندگی زناشویی سرشار از

خوشبختی امکان پذیر است؟

باید بگویم که داشتن زندگی سرشار از خوشبختی امکان پذیر نیست!!!!!

یافتن شریک کامل زندگی و برقراری رابطه ی کاملا صمیمی و به لحاظ جنسی ارضا کننده با فرد مقابلمان یکی از رویاهای غیر واقعی دوران ماست.باید این را بدانیم برقراری رابطه هماهنگ از اساس ناممکن است.

مردانگی و زنانگی معرف دو ساختار نامکمل اند.چیزی به نام رابطه جنسی رضایت بخش غیر ممکن است.ما هرگز به آن چیزی که در دیگری می جوییم نمی رسیم و میلمان ارضا نمی شود.ما هرگز سیکسی نمی شویم.

این مطلب را از آن جهت می گویم که اگر دو طرف رابطه پس از وصال دریابند که وضع موجود چقدر از آنچه در ذهن خویش می انگاشتند,در راست این وضعیت به شدت بحران زاست.بخصوص اگر هریک از افراد دیگری را مقصرو مسول این وضعیت بداند .در صورتیکه هیچ یک از دو طرف مقصر نیستند!!!

تامل و اندیشه در این امر می تواند مانع از فروپاشی  رابطه یا برقراری رابطه فرا زناشویی شود و آگاه بودن به این مساله می تواند کمی نگاه مارا به روابط زناشویی منطقی و عقلانی کند و به افراد کمک می کند از حداقل لذت های دردسترس حداکثر رضایت مندی را کسب کند و عمری را در جستجوی سرابی بر سر نبود که هرگز نخواهد رسید.

پذیرفتن این مساله می تواند مانع از لغزیدن از رابطه ای به رابطه دیگر و ناکامی گردد.فرد می اموزد که به جای آنکه رویا پردازی برای یک رابطه کامل کامل به اقناع و ارضا دوست داشتن های دست یافتنی بپردازد.

زهره علی پور

کارشناس ارشد مشاوره

 مرکز مشاوره گروه همراه سعادت آباد 

0/5 (0 Reviews)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت