روانشناسی

قطب های جنسی

قطب های جنسی

یکی از راز های رابطه جنسی عالی و زنده نگه داشتن عشق، شناختن و کارکردن با قطب های جنسی متفاوتمان است. همانطور که قطب منفی آهن ربا، قطب مثبت آهن ربای دیگر را جذب میکند، ما نیز به وسیله اظهار و شناختن قطب های جنسی متعارضمان میتوانیم جذابیت، تمایل ها و لذتمان را در طی رابطه مان افزایش دهیم.

دو نوع قطب جنسی وجود دارد :

1.دهنده لذت

2.دریافت کننده لذت

وقتی که یکی از همسران لذت دهنده باشد و دیگری گیرنده آن، لذت جنسی به راحتی ایجاد میشود. وقتی که همسران از این قطب ها آگاه باشند و با توجه به آنها عمل کنند، میل و لذت آنان افزایش خواهد یافت.

با توجه به قطب های جنسی، یکی از همسران دهنده لذت است و دیگری گیرنده آن؛ سپس آن ها جایشان را عوض میکنند و آن کسی که دهنده لذت بوده به دریافت کننده تبدیل میشود.

به زبان دیگر، قطبیت جنسی دو سطح دارد. در سطح اول، مرد دریافت کننده است و زن دهنده آن، و سپس در سطح دوم، در حالی که زن در حال آرامش است و فقط بر روی دریافت لذت تمرکز میکند، مرد به نیازهای او توجه کرده و به ارضا آن ها می پردازد.

در مدتی که به قطبیت جنسی سطح اول پرداخته میشود، مرد دریافت کردن لذت را آغاز میکند. در ابتدا او توجهی به صرف کردن زمان نسبتا زیاد، به منظور فراهم آوردن لذت برای همسرش ندارد. مطمئنا او دوست دارد که همسرش هم لذت ببرد، اما در این مرحله او به واقع بر روی لذت خودش تمرکز می نماید. به علاوه زن نیز انتظار ندارد که در این مرحله نه چندان طولانی به برانگیختگی برسد، در نتیجه خود را با همسرش همسان و همگام میکند.

در سطح دوم در حالی که مرد بر روی ارائه تحریک تمرکز میکند. زن نقش دریافت کننده را ایفا میکند. زن قبلا همه آن جیز هایی را که باید ارائه و انجام می داده ، داده است و حالا فقط دریافت میکند. به این ترتیب، هر دو همسر در نهایت هر آنچه که خواهان آن هستند را به دست می آورند.

رشد قطب های جنسی

غالبا مردان تمایل ندارن زمان زیادی را صرف پیش نوازی مورد نیاز همسرشان، برای رسیدن به ارگاسم نمایند. این به آن معنی نیست که مردان اهمیتی به لذت همسرشان نمیدهند. بلکه به آن دلیل است که بدن آنها به شدت تمایل به رهایی و حرکت هرجه سریعتر به سمت رهایی دارد. این اختلاف و تفاوت در مدت زمان مورد نیاز برای پیش نوازی، گاهی اوقات مشکلات بزرگی را بوجود می آورد.

توجه صرف مرد به خودش، بدون ارائه پیش نوازی مورد نیاز زن، فقط باعث رنجش همسرش خواهد شد؛ و با این که منتظر بودن برای زن ممکن است باعث فرسودگی و ناامیدی مرد شود، اما اگر مرد فقط به لذت خودش توجه نماید و در پی آن برود، بعد از رسیدن به ارگاسم انرژی اش تخلیه خواهد شد و در حالی که فقط مقدار بسیار کمی از نیازهای همسرش برآورده شده است، او را ترک خواهد کرد.

در صورتی مشابه، گاهی اوقات زن نمیخواهد رابطه جنسی داشته باشد چون نمی خواهد همسرش در حالی که تلاش می کند با “سکس فوری” او را به ارگاسم برساند،  ناامید شود. در واقع لو نمی خواهد شاهد نا امیدی و یاس همسرش در رساندن او به ارگاسم باشد.

قطبیت جنسی  و کمک ازروان شناسان راه حل این مشکل است؛ و همان طور که خواهیم دید مزایای بسیار و فواید دیگری هم دارد. مرد به جای مایوس و ناامید شدن ، به واسطه احساس اجبار برای انتظار کشیدن و ایجاد لذت جنسی برای همسرش، می تواند ابتدا فقط به دنبال لذت خودش برود و هر آنچه را که باعث برانگیختگی اش می شود انجام دهد. اما قبل از آن که به ارگاسم برسد و یا به آن نزدیک شود، می بایست توفق کرده و شروع به ارائه پیش نوازی و هر آنچه که باعث افزایش میل و ارضاء نیازهای جنسی همسرش می شود، نماید. سپس بعد از آن که همسرش را به ارگاسم رساند، می تواند به راحتی آن را برای خود نیز تجربه نماید.

نحوه عملکرد قطب های جنسی

قطب های جنسی غالبا با احساس بر انگیختگی مرد و حرکت هجومی او برای تخلیه تنش جنسی اش، آغاز می شوند و زن نیز به همان اندازه از برانگیختگی همسرش لذت می برد. مرد ممکن است معشوقه اش را در آغوش بگیرد،او را ببوسد، لمسش کند، لباس های او را دربیاورد و به صورت فزاینده ای از جانب او تحریک شود. در این هنگام، زن میتواند فقط آنجا دراز بکشد و از این که این چنین برای همسرش جذاب و مطلوب بوده است لذت ببرد؛ یا این که می تواند شروع به لمس کردن همسرش نماید و به این طریق، او را بیشتر برانگیخته کند.

زن احساس اجبار برای هماهنگ بودن با سطح برانگیختگی همسرش نمی کند. در عوض او فقط همسرش را برای برانگیختگه شدن، حمایت می نماید. زن هم چنین می تواند در تحریک کردن همسرش مداخله کند؛ به خصوص با لمس کردن، در آغوش گرفتن و نوازش کردن او.

همه این ها باعث افزایش برانگیختگی مرد میشود. در این روش بسیار واضح، مرد نقش دریافت کننده و زن نقش ارائه دهنده لذت را ایفا می کند.

بعد از حدود پنج دقیقه، هنگامی که مرد به منتهی درجه برانگیختگی نزدیک شده، می تواند به همسرش بگوید که در حال نزدیک شدن به ارگاسم است. مرد می تواند به همسرش علامت دهد که تحریک را متوقف کند. او ممکن است نزدیک شدنش به ارگاسم را با ایجاد صدایی نسبتا بلند و یا با کشیدن یک نفس عمیق و بازدم آرام آن، نشان داده و به آرامی دست های خمسرش را گرفته و او را به منظور جا به جایی وضعیت، از ادامه تحریک منع کند.

برای اینکه مرد نشان دهد که آماده جابه جایی قطب ها است، می تواند خیلی ساده دست های همسرش را کمی به سمت عقب حرکت داده و روی شانه های او بگذارد. به علاوه او می تواند به آرامی به آن طرف رختخواب برود.

هر یک از این نشانه ها و علائم به وضوح به زن میگوید که حالا همسرش کاملا آماده است لذتی را که دریافت کرده، جبران نموده و برگرداند.در این وضعیت، در همان حالی که مرد به آرامی تحریک کردن بدن همسرش را شروع می کند، زن میتواندبا تمدد اعصاب فقط بر روی بدن و لذت خودش تمرکز نماید.

در اینجا مرد بایستی به یاد داشته باشد که اگر چه او خودش، فقط به 2 یا 3 دقیقه تحریک نیاز داشته ولی همسرش به 20 تا 30 دقیقه تحریک نیاز دارد.

مرکز مشاوره کپگروه همراه سعادت آباد

0/5 (0 Reviews)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت