موفقیت در رابطه جنسی

 مردان موفقیت در رابطه جنسی را چطور می سنجند ؟

 

 مردان مایلند موفقیت در رابطه ی جنسی شان را با ارگاسم شریک جنسی شان بسنجند. اگر یکبار همسرشان ارگاسم نداشته باشد،آن ها ممکن است ساعت ها لب و لوچه شان آویزان باشد.به این دلیل است که زنان حتی اگر تمایلی برای داشتن ارگاسم نداشته باشند، احساس می کنند که برای نشان دادن آن تحت فشار هستند و مجبورند گاهی به آن تظاهر کنند. گاهی اوقات، آنان شاید فقط به خاطر این که همسرشان را خشنود سازند، تظاهر به خشنودی و لذت جنسی می کنند .

اینگونه وانمودسازی و احساس تحت فشار بودن، برای تظاهر کردن به لذت در رابطه جنسی، مانع از ارضا شدن کامل زنان می شود؛ هم چنین مانع از لبریز شدن زنان از لذت جنسی شده و آنان را از طی روند طبیعی  « رابطه جنسی » شان باز می دارد.

اگر زن مجبور شود هر بار که رابطه ی جنسی دارد، به خاطر همسرش پاسخ های یکسان نشان دهد و یا تظاهر به ارگاسم کند، نمی تواند به آرامش دلخواهش دست یابد و رفته رفته علایق و تمایلات خودش را گم می کند و دیگر نمی داند که در چه مواقعی واقعا خواهان رابطه ی جنسی طبیعی است.

فشار بر روی زنان برای داشتن رابطه ی جنسی، از ارضا شدن کامل ان ها  جلوگیری می کند.

هنگامی که یک زن برای داشتن ارگاسم احساس فشار می کند، این احساس می تواند مانع از تجربه کردن ارگاسم واقعی برای او شود؛ هم چنین احساس تحت فشار بودن و تظاهر به ارگاسم در زمان های متعدد رابطه ی جنسی با همسر، در واقع باعث می شود بدن زنان آمادگی لازم برای ارگاسم را از دست بدهد و حتی در مواقعی هم که بدن آنان مستعد رسیدن به آن است، ارگاسم را تجربه ننماید.

یکی از ضروریت ها برای تجربه «سکس عالی» در زنان، عدم وجود احساس فشار برای انجام هرگونه تظاهر و هر نوع عملی است. این علم می تواند به آسانی با داشتن شناخت نسبت به تفاوت های موجود بین زن و مرد، حاصل شود.

زندگی با «سکس عالی » یعنی این که گاهی اوقات رابطه ی جنسی یک خاطره فوق العاده شگفت انگیز خواهد بود که هرگز فراموش شدنی نیست؛ این در حالی است که در زمان های دیگر ممکن است به این شدت نباشد. اما با این حال، آن روابط هم، عاشقانه هستند و به واسطه ی آن ها هر یک از زوجین چیزهایی را که می خواهند به دست می آورند. مرد به ارگاسم دلخواهش می رسد و زن هم، از نظر خلقی شرایط دست یافتن به ارگاسم را داشته باشد یا نه، به محبت و نوازش فیزیکی ای که خواهان آن است، دست می یابد.

 

چه مواقعی زن ارگاسم نمیخواهد ؟

زنان در تجربه ی جنسی شان مانند ماه در نوسان هستند؛ همواره یا می درخشند و یا افول می کنند. گاهی اوقات، صرف نظر از این که چقدر عاشق همسرشان هستند، ارگاسم را تجربه نمی کنند.در این مواقع، آن ها نه تنها برای تجربه کردن ارگاسم ناتوان هستند بلکه ممکن است نخواهد کسی را ببیند. این برای مردان بسیار حایز اهمیت است که از این تفاوت های بین زن ومرد، آگاهی داشته باشند.

زنان در چرخه جنسی اش گاهی به شکل ماه شب چهارده (ماه کامل) است؛ گاهی به شکل ماه نیمه است و گاهی هم به شکل ماه نو (هلال ماه) دیده می شود. در هر یک از این صورت ها و بسیاری صور که مابین این ها قرار دارند، او اشتیاق جنسی بالایی خواهد داشت. هیچ روشی برای یش بینی این که او در کدامیک از این صور قرار دارد؟ وجود ندارد. حتی از ماهی به ماه دیگر، طول چرخه جنسی متفاوت است.

مردان به صورت معمول از این تفاوت ها اگاهی ندارند، چون در این باره آن ها مانند ماه نیستند. مردان مانند خورشید هستند. خورشید هر روز با یک لبخند طلوع می­­کند.

 
گاهی اوقات، وقتی زن رابطه ی جنسی را آغاز می کند، او خود نمی داند که آیا بدن او ارگاسم میخواهد یا نه. او ممکن است به واسطه احساس عاشقانه ای که نسبت به شریک جنسی اش دارد خواستار رابطه جنسی شان، پی ببرد که بدنش نمی خواهد ارگاسم را تجربه کند.

آن هنگام که مرد و زن هر دو، زمان زیادی را برای رسیدن به ارگاسم صرف می کنند ولی علی رغم تلاش آن ها، بدن زن پاسخی نشان نمی دهد، این امر می تواند برای هر دوی آن ها بسیار ناخویشایند و ناراحت کننده باشد. مرد احساس می کند که گویا مشکی وجود دارد و خودش یا همسرش را سرزنش می کند؛ و زن نیز ممکن است احساس کند مشکلی دارد. او تلاش به تظاهر و واکنش نسبت به همسرش خواهد کرد ولی آن ها واقعی نخواهد بود. این امر می تواند اطمینان جنسی هر دو آنان را به حداقل برساند و تصور داشتن یک خاطره جنسی ناخویشایند، دست کم می تواند در تمایل های جنسی آنان اختلال ایجاد کند.

وقتی که هر دو شریک جنسی از چرخه جنسی زن، آگاهی داشته باشند، دیگر آن ناکامی ها و ناخوشایندی های گذشته نمایان نخواهد شد. بسیاری از مواقع زنی که در رابطه ی جنسی با همسرش راحت نیست، ممکن است پس از رهایی از احساس فشار برای داشتن ارگاسم، رابطه ی جنسی راحت تر و بازتری را با همسرش تجربه کند.

در جریان رابطه جنسی، اگر زن پی ببرد که بدنش برای داشتن ارگاسم آماده نیست، می­تواند به جای این­که به تلاش بیهوده­­اش ادامه دهد، بگوید «بیا سکس فوری داشته باشیم»

 

مرکز مشاوره گروه همراه سعادت آباد

0/5 (0 Reviews)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت