روانشناسی

اتصالات در روابط عاطفی

اتصالات در روابط عاطفی

 

هر رابطه عاطفی که وجود دارد در آن دو نفرهستند و در بین این رابطه اتصالاتی وجود دارد.مراقب این اتصالات در روابط عاطفی خود باشید.

5 گره بین افراد:

1-گره اول در پاهاست, که پاهای 2طرف  را به هم وصل می کند تا کنار هم باشند.

2-گره دوم در اندام های جنسی است که “فقط” با هم باشند.

3-گره سوم,دستها را به هم وصل می کند تا دستان 2 نفر در دستان یکدیگر باشند.

4-گره چهارم, قلب طرفین را به هم وصل میکند.

5-گره پنجم, سر وذهن دو طرف را به هم وصل می کند تا به دیگری فکر هم نکنند.

برخی روابط هر 5 گره را دارد برخی روابط نه,مراقب گره های  روابط خودتان باشید. برخی روابط به علت کمبود این 5 گره شکل نمی گیرد یا تداوم ندارد.افرادی که عاشق یکدیگر هستند گره چهارم را دارند اما می دانند که ازدواج آنها منطقی نیست ,بطور کلی می توان گفت استحکام یک رابطه به این گره ها بستگی دارد.

فرض بر این است بعد از ازدواج این 5 گره وجود داشته باشد,هر اتفاق تاثیرگذاری می تواند یکی از گره ها راباز کند با تهمت خیانت یک گره باز یا شل یا پاره می شود .توهین,بی احترامی,درک نکردن,خودخواهی ,بی توجهی ,خیانت احساسی یا جنسی,اهداف جداگانه و هر اتفاق ناخوشایند دیگر,بالقوه میتواند نقش قیچی را بازی کند,باز شدن این گره ها ناگهانی اتفاق و انسان آنگاه که متوجه می شود می بیند هیچ بندی بین این رابطه وجود ندارد.آنجا که طلاق عاطفی اتفاق می افتد به طلاق رسمی ختم می شود,در برخی نه. اما دیگر ارتباطی وجود ندارد.بی توجهی ساده باعث می گردد بندی شل گردد .

هیچ رابطه ای ابدی نیست ,مراقب روابط خودتان باشید.طرف مقابل شما ابدی وجود ندارد,شماهستید که باید روابط خود را به مراتب ابدی سازید.

 زهره علی پور         

کارشناس ارشد مشاوره خانواده

0/5 (0 Reviews)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت