با دختر ساده دل آشنا شوید

با دختر ساده دل آشنا شوید

 

همه آدم ها یک دختر ساده دل را در اطرافشان می شناسند. او همان زنی است که خوبی ها را چند برابر تلافی می کند، به مردی که تازه با او آشنا شده همه چیز می بخشد بی آنکه مرد تلاشی برای رابطه شان کرده باشد. او کورکورانه می بخشد زیرا می خواهد تمام این توجهات را دقیقاً به همین اندازه از طرف مقابل بگیرد. او با هر آن چیزی که گمان کند مرد آن را می‌خواهد یا از آن خوشش می آید کنار می آید زیرا بنا دارد این رابطه را به هر قیمتی حفظ کند. هر زنی دست کم یک بار در جایی از زندگی اش، در چنین موقعیتی قرار داشته است.

مطمئناً خواندن پیشنهادهای احمقانه مجلات پیش پا افتاده ی مد، فهم این موضوع را برایمان آسان تر می کند که چرا زن ها برای این لطف بیش از حد، چنین مشتاقند:

برای جلب توجه اش باید خیلی تلاش کنید. برایش یک شام مفصل بپزید. بیسکویت های مخصوص ولنتاین درست کنید و رویش از آن پودرهای عجیب و غریب رنگی که تازه از مالزی رسیده اند بپاشید ( دقیقاً مثل مارتا استوارت آشپزمعروف تلویزیون ) . تزیینات اطرافش و آن توت فرنگی های تازه و ارگانیکی که برای خریدشان باید دو ساعت رانندگی می کردید را هم فراموش نکنید. همین طور دستمال سفره های ابریشمی لوکس را، و سپس در حالی که یک لباس شب مشکی توری پوشیده اید از او پذیرایی کنید.

و این دستور عمل به کجا ختم می شود؟  فاجعه.

 

هر چیزی که آدم در زندگی به دنبالش بدود، از او فرار می کند

به ویژه هنگامی که پای یک مرد در میان است. با یک اخطار: اگر با آن لبلس شب مشکی به دنبالش بدوید، اول از شما سوئ استفاده می کند… و سپس فرار خواهد کرد.

چرا یک مرد از چنین موقعیتی فرار می کند؟ او فرار می کند زیرا رفتار زن نشان می دهد که ارزش زیادی برای خودش قائل نیست. رابطه تازه به وجود آمده و ارتباط میان آن دو نیز نسبتاض سطحی است، با این حال، زن، بازی را با بهترین کارت خود آغاز کرده است.

این حقیقت که زن مشتاق لطف بی اندازه به کسی است که در واقع غریبه ای بیش نیست، به سرعت دو فرضیه را پیش پای مرد می گذارد. او یا فرض می کند که زن بسیار ناامید و محتاج توجه است و یا اینکه او با هر مردی که از گرد راه می رسد رابطه برقرار می کند. یا هر دو. آنچه وجود ندارد تحسین زن برای این تلاش مضاعف است.

هنگامی که یک مرد احترام خود را به زنی که دانسته ارزش خود را کم می کند از دست می دهد، علاقه به نزدیک شدن به او را نیز از دست می دهد. خواه او زن جذابی باشد و خواه نباشد. از طرف دیگر، یک دختر رویایی برای تحت تأثیر قرار دادن هیچکس خود کشی نمی کند. به همین خاطر هیچ کدام از زن هایی که مردها عاشق شان می شوند، برای مردی که تازه شناخته اند یک غذای شاهانه درست نمی کند. اما غذای آماده نیز نمی گیرد. او با یک غذای ساده شروع می کند ( مثلا ذرت بو داده )، و بدون آن دستمال سفره های ابریشمی برای ذرت بو داده یک ظرف پلاستیکی هم کفایت می کند. او فقط از میهمانش می پرسد که ظرف پلاستیکی را می خواهد یا ترجیح می دهد از توی جعبه بخورد. شش ماه بعد همین زن برای او یک غذای گرم می پزد و برایش دربشقاب می کشد. مرد با خودش چه می گوید؟ من چقدر خاصم مرد!

اهمیتی هم ندارد که این غذا پاستا یا راگویی باشد که شما آن را آماده از دکه اغذیه فروشی کنار خیابان خریده و بعد خودتان رویش گوشت قلقلی اضافه کرده باشید. او می گوید: این بهترین پاستایی است که در تمام زندگی ام خورده ام!

حالا او حس می کند یک پادشاه است. تنها تفاوت این است که او برای به دست آوردن این احترام تلاش کرده و زمان گذاشته است. او همه چیز را همان اول به دست نیاورده پس بیشتر قدرش را می داند.

 

زنانی که مردها را وادار می کنند تا به خاطر آن ها از سختی ها و موانع گذر کنند، همیشه هم موجوداتی استثنایی نیستند، بلکه معمولا از آن دسته زنهایی هستند که توجه بیش از اندازه نشان نمی دهند.

برگرفته از کتاب زنان زیرک

 

مرکز مشاوره گروه همراه سعادت آباد

0/5 (0 Reviews)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت