رمز موفقیت میلیونر ها

رمز موفقیت میلیونر ها

 

طرز فکرتان را به سمت سخت کوشی توسعه دهید.

همه ی میلیونر های خودساخته بسیار کار می کنند.آنها صبح زود کارشان را شروع می کنند و به سختی کار می کنند و تا دیر وقت سر کارشان هستند.شهرت آنها در زمره ی افراد بسیار سخت کوش در زمینه ی کاری خودشان هست و هرکس آنها را می شناسد.

فرمول ” 40 بعلاوه” را تمرین کنید.این فرمول می گوید که شما برای بقاء 40 ساعت در هفته کار می کنید.برای موفقیت، به بیش از 40 ساعت کار نیاز است.اگر شما 40 ساعت کار کنید و هم اکنون میانگین کار هفتگی تان به 35 ساعت نزدیکتر باشد، کارتان برای بقا کافی است در اینصورت شما هرگز پیشرفت نخواهید کرد .هرگز به موفقیت مالی بزرگ نخواهید رسید.هرگز بین همکاران تان مورد احترام  و و توجه قرار نخواهید گرفت.وقتی اساس کار شما 40 ساعت در هفته باشد، همیشه در حد متوسطی خواهید بود.اما اضافه بر 40 ساعت،هر یک ساعت کاری ، یک سرمایه گذاری برای آینده تان محسوب می شود.شما با در نظر گرفتن ساعات کاری اضافه بر این 40 ساعت در طول یک هفته،می توانید بگویید که در 5 سال آینده در چه جایگاه مالی قرار خواهید گرفت.میلیونر های خود ساخته در آمریکا بطور میانگین 59 ساعت در هفته و و بعضی از آنها 70 تا 80 ساعت در هفته کار می کنند.آنها بطور متوسط بجای 5 روز 6 روز در هفته کار می کنند و هرروز طولانی تر و بهتر از بقیه کار می کنند.اگر شما میخواهید با میلیونر خود ساخته تلفنی صحبت کنید؛ قبل و یا بعد از ساعات کارمعمولی به دفتر او زنگ بزنید.میلیونر های خودساخته قبل از رسیدن کارمندان سرکار حاضر می شود و بعد از رفتن آنها هم آنجا حضور دارند.

کلید موفقیت آنها این است که : در تمام ساعات کاری خود، کار کنید.وقتی کار می کنید وقت خود را تلف نکنید . وقتی زودتر سرکار حاضر شدید، سرتان را پایین انداخته و فوراً کارتان را شروع کنید . وقتی دیگران می خواهند با شما صحبت کنند، عذر خواهی کرده و بگویید باید سرکار برگردم.خودتان را با گردگیری ، تلفن زدن به دوستان، گفتگو با همکاران یا خواندن روزنامه سرگرم نکنید.تمام وقت در تمام ساعات کاری خود، کار کنید.تصمیم بگیرید شهرتتان را بعنوان سخت کوش ترین فرد در شرکت، افزایش دهید.این امر باعث خواهد شد که توجه دیگران به شما جلب شود و آنها سریعتر و بهتر از قبل در زمینه ی کارتان به شما کمک کنند.

تمرین در عمل:

از امروز برنامه ریزی نمائید تا ساعت کاری خودتان را بیشتر کنید.

مصمم باشید که یک ساعت زودتر کارتان را شروع کرده و از بقیه همکاران خود جلو بیافتید .موقع ناهار آنها که نیستند شما کار کنید. همچنین در طول ساعات کار سعی کنید کار خود را با علاقه و دقت بیشتر انجام بدهید. با این روش شما متوجه خواهید شد که کارایتان دو برابر دیگران شده است.

 

هرگز به احتمال شکست فکر نکنید.

ترس از شکست تنها مانع مهم موفقیت در زندگی بزرگسالی محسوب می شود.توجه داشته باشید که فقط لفظ شکست مهم نیست بلکه عواقب شکست است که اهمیت زیادی دارد.خود شکست، شما را قویتر، انعطاف پذیرتر و مصمم تر می سازد.این ترس از شکست یا انتظار شکست است که می تواند افکار و فعالیت های شما را سست کرده و شما را از تلاش برای انجام چیزهای که برای رسیدن به موفقیت بزرگ، لازم دارید دور سازد.

به خودتان جرأت بدهید تا به جلو حرکت کنید.میلیونر های خودساخته قمار باز نیستند، اما آنها همیشه خواستار دست یابی به افزایش می یابد.سرانجام شما به نکته ای می رسید که از هیچ چیز نمی ترسید.

  شما با هرشغلی که دارید می توانید میلیونر خودساخته شوید با همان شغلتان هم می توانید اهدافتان را دنبال کنید، اهدافتان را یادداشت کرده و هرروز روی آنها کار کنید و خصوصاً به خودتان این تجربه را یادآوری کنید که حتی در برابر مشکلات و سختی ها، حق انتخاب شکست را ندارید.این نظریه پیش از هر مورد دیگری، موفقیت شما را در دراز مدت تنظیم خواهد کرد.

تمرین در عمل:

بزرگترین ترسی که در زندگی خود دارید شناسایی نمایید؛ مثلاً شکست از عدم اعتماد به نفس خود یا انتقاد و عدم تأیید از طرف دیگران.

پس منبعد تصمیم بگیرید به نحوی عمل کنید انگار اصلاً ترسی وجود ندارد و فکر کنید که با این عمل حتماً به هدف ها و رویا هایتان خواهید رسید.آنگاه با اراده ی تمام وارد عمل شوید.

برگرفته شده از کتاب 120 رمز موفقیت میلیونرهای خودساخته

مرکز مشاوره گروه همراه سعادت آباد

0/5 (0 Reviews)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت