مرکز مشاوره در اصفهان » روانشناس خوب در اصفهان

امروزه با وجود مشکلاتی که همه مردم ایران را به خود درگیر کرده است؛ سبب مشکلات عصبی و روانی بر روی افراد شده که همین مسئله باعث بوجود آمدن مسائل و مشکلات بزرگتر در زندگی اجتماعی و شخصی فرد می شود از این رو یکی از معضلات و دغدغه های مردمان ساکن شهر اصفهان پیداکردن بهترین مرکز مشاوره بوده است؛ و همیشه دنبال راهی برای دستیابی و آشنایی با مراکز مشاوره بوده اند. حال از آنجایی که پیدا کردن مرکز مشاوره برای آن ها سخت یا امکان  پذیر نبود ما مقاله لیست مرکز مشاوره در اصفهان را تهیه کردیم که بتوانند خیلی راحت به بهترین مراکز مشاوره دسترسی پیدا کنند.

مرکز مشاوره در اصفهان

شما به راحتی میتوانید برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصان مرکز گروه همراه در تماس باشید. 

[elementor-template id="16295"]
کلینیک مشاوره در اصفهان
مشاوره خانواده در اصفهان

امروزه مشکلات، دغدغه ها، درگیری های فکری و مشکلات زندگی افزایش پیدا کرده است که همین امر باعث به وجود آمدن معضلات و مشکلات زیادی در زندگی شخص می شود. بعضی اوقات معضلات و مشکلات بزرگ از یک مشکل ساده و پیش پا افتاده بوجود می آیند و ممکن است سبب شود که آرامش و آسایش زندگی  شما از بین برود. در این زمان بهترین کاری که می توان کرد این است که مشکلات و دغدغه های خود را با یک مشاوره خانواده با تجربه در میان گذاشته، تا بتوانید مشکلات زندگی شخصی و خانوادگی خود را راحت تر برطرف کنید

آشنایی با شهر اصفهان

پیش از اینکه در مورد مراکز مشاوره در اصفهان صحبت کنیم خواستم آشنایی با شهر اصفهان داشته باشید و کمی اطلاعات راجب شهر اصفهان بدست بیاورید؛ با ما همراه باشید. اصفهان شهری تاریخی در مرکز ایران است. این شهر مرکز استان اصفهان است. اصفهان، سومین شهر بزرگ ایران و سومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد است و همچنین یکصد و شصت و پنجمین شهر پرجمعیت جهان و نهمین شهر پرجمعیت آسیای غربی به‌شمار می‌رود. کلان‌شهر اصفهان نیز هجدهمین شهر پرجمعیت خاورمیانه است. شهر اصفهان در دامنه شرقی کوه های زاگرس از جمله شهرهایی است که شاید تاریخ و سابقه آن به قدمت خود کشوربرمی گردد. ​این شهر به داشتن معماری زیبای اسلامی، پل‌های سرپوشیده، مسجدها و مناره‌های منحصربه‌ فردش نام‌آور است که این امر سبب شده تا در فرهنگ عامه، اصفهان نصف جهان، لقب بگیرد.

مقاله « مشاوره ازدواج » هم شاید برای شما جذاب باشد!!

مشاوره شغلی در اصفهان

شغل یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش های زندگی هر فردی است. کار به انسان هویت داده و بسیاری از زمینه های شکوفایی، پیشرفت و موفقیت او را فراهم می کند از این رو هر فردی بیشترین زمان زندگی خود را در کار سپری می کند که باتوجه به این موارد کار در زندگی هر شخصی مهم و حائز اهمیت است. حتما دیده اید که خیلی از افراد شغل های زیادی عوض می کنند و در نهایت هم به نتیجه ای نمی رسند. یافتن شغل یکی از معضلات مردم و حتی شاید شما باشد و ممکن است در برهه ای از زمان با آن روبرو شوید؛ البته انتخاب شغل مناسب به دلایل مختلفی بستگی دارد که به مهمترین آن ها عدم امنیت شغلی، حقوق ناکافی، بی علاقگی به شغل می توان اشاره کرد. از اینرو استفاده از مشاوره شغلی بهترین راه حل انتخاب شغل و کسب و کار مناسب می باشد. ما پیشنهاد می کنیم حتما مقاله مشاوره تحصیلی هم مطالعه کنید.

مشاوره شغلی در اصفهان

بهترین زمان دریافت مشاوره شغلی

مشاوره شغلی در هر زمانی به شما کمک می کند تا در زندگی کاری خود موفق تر عمل کنید از این رو شاید به این فکر کنید که مشاوره شغلی فقط برای کسانی است که تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شدند و به دنبال یک شغل مناسب و خوب یا راه اندازی کسب و کار هستند؛ در حالی که اینطور نیست هر کسی در هر مقطعی از سن و زندگی خود می تواند از مشاره شغلی استفاده کند تا بهتر با استعداد ها و توانایی های خود آشنا شود و با توجه به این موضوع فرد می تواند انتخاب درستی از شغل داشته باشد یا به کسب و کار خود رونق بیشتری بدهد.

مقاله « مشاوره افسردگی » هم شاید برای شما جذاب باشد!!

مشاوره ازدواج در اصفهان

ازدواج و انتخاب همسر یکی از مهمترین، حساسترین و اساسی ترین تصمیم پسران و دختران جوان می باشد که این امر بسیار مهم و ضروری است و در زندگی آینده شما چه خوب، چه بعد تاثیر خواهد گذاشت. اگر انتخاب همسر به درستی و کاملا صحیح انجام شود می تواند از بروز بسیاری از مشکلات در آینده جلوگیری کند. قدیمی ها بر این باور بودند که آینده ازواج مشخص نیست و مثل گردو در بسته میماند!. با توجه به این موضوع که نمی توان از آینده ازدواج خبر داشت اما می توان با انتخاب صحیح و مشاوره پیش از ازدواج از مشکلات احتمالی در آینده کم کرد. بسیاری از جوانان تنها شرط و معیار ازدواج را دوست داشتن و علاقه می دانند اما علاقه به تنهایی برای ازدواج و شروع زندکی مشترک کافی نخواهد بود.

مشاوره ازدواج در اصفهان

روانشناس خوب در اصفهان

بسیاری از ما سعی می‌کنیم نیمه‌ی تاریک وجودمان را پنهان کنیم تا کسی از نیمه وجودی ما مطلع نشود که همین مسئله باعث به وجود آمدن مشکلاتی در روح و روان ما می‌شود.حال افراد برای حل مشکل روحی و روانی خود یا به اصطلاح شارژ کردن روح خود راه های زیادی دارند که با توجه به هر فرد می تواند متفاوت باشد. بعضی ها بیرون رفتن با دوستان نزدیکشان می تونه برای روح و روانشنان تاثیر گذار باشد بعضی ها ورزش، تفریح، سفر کردن یا قدم زدن را انتخاب می کنند برخی هم که راه های مختلفی برای شارژ روح خود دارند ترجیح میدهند دغدغه ها و مشکلات را هم با یک روانشناس خوب در اصفهان در میان بگذراند تا مسائل زندگی خود را راحت تر رفع کنند.

مقاله « مرکز مشاوره در اهواز » هم شاید برای شما جذاب باشد!!

تعرفه و هزینه مشاوره در اصفهان

هر ساله تعرفه و هزینه جلسه روانشناسی و مشاوره، از سوی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره تعیین می‌شود. سال گذشته اعلام تعرفه‌ها دیر و با زمان بیشتری در خرداد ماه اعلام شد که ناخشنودی و نارضایتی مردم و روان‌شناسان را به همراه داشت. در سال 98 این برنامه‌ریزی به موقع و درست یکی از ویژگی‌هایی است که با روی کار آمدن رئیس جدید سازمان نظام روان‌شناسی رخ داده است. تعرفه‌های مشخص شده از سوی سازمان روانشناسی ایران نشان‌دهنده‌ی این است که هر فردی به مشاور یا روانشناس مراجعه میکند باید چه مقدار هزینه کند.(قیمت ها به ریال می باشد)

[ninja_tables id="9832"]

شما به راحتی میتوانید برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصان مرکز گروه همراه در تماس باشید. 

از آنجا که امروزه ارائه ی خدمات آنلاین مخصوصا در حوزه ی سلامت و پزشکی اهمیت بالایی دارد و با توجه به شیوع بیماری کرونا و پیشگیری از مراجعات متعدد بیماران عزیز در این شرایط خاص جهانی، بر آن شدیم تا از طریق مشاوره آنلاین، کنار شما عزیزان باشیم. شما می توانید از طریق برنامه های زیر:

  • از مشاور سوال بپرسید.
  • تلفنی با او صحبت کنید.
  • مدارک پزشکی خود را ارسال کنید.
  • و یا مشاوره تصویری دریافت کنید.

آیا نیاز به کمک بیشتر دارید؟!

جهت گرفتن وقت مشاوره و هماهنگی برای حضور در مرکز، کلاس های مشاوره و همچنین مشاوره تلفنی و آنلاین روانشناسی می توانید خیلی راحت با مشاوران و متخصصین مرکز مشاوره گروه همراه در تماس باشید.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت