مرکز مشاوره در اهواز » روانشناس خوب در اهواز

با توجه به مشکلات و دغدغه هایی که همه را درگیر خود کرده و باعث بوجود آمدن مشکلات عصبی و روانی می شود که همین مساله دلیل معضلات بزرگتر خواهد بود از این رو مردم ساکن اهواز به دنبال بهترین مرکز مشاوره در اهواز هستند که بتوانند هم به یک روانشناس خوب در اهواز مراجعه کنند و هم بتوانند مشکلات و معضلات خود را رفع کنند. به همین دلیل ما در این مقاله لیست مراکز مشاوره در اهواز را فراهم کردیم تا شما کاربران عزیز بتوانید بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی را انتخاب کنید.

شما به راحتی میتوانید برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصان مرکز گروه همراه در تماس باشید. 

کلینیک مشاوره در اهواز

آشنایی با شهر اهواز

اهواز یکی از کلان‌ شهرهای ایران است، که در بخش مرکزی شهرستان اهواز قرار دارد و به‌عنوان مرکز استان خوزستان شناخته می‌شود. که البته این شهر یکی از شهر های صنعتی و نفت خیز کشور می باشد. کارون، بزرگ‌ترین رودخانه‌ی ایران، از قلب اهواز می‌گذرد و آن‌را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌کند. آبادان، شوشتر، دزفول، شوش و ماهشهر همسایه‌های اهواز هستند و دلیل گرم بودن بیش از حد این شهر این است که بخش بزرگی از استان خوزستان جلگه‌ است، و شهر اهواز نیز در بخش جلگه‌ای جای دارد، که کمبود شدید پوشش گیاهی باعث گرمی و خشکی در اهواز می شود و آن را در رده گرمترین مناطق ایران جای می دهد.

یکی از موارد مهم و با اهمیتی که هر فرد برای حضور و فعالیت در اجتماع لازم دارد خانواده می باشد از این رو می توان نتیجه گرفت خانواده رکن اصلی برای وارد شدن به جامعه می باشد؛ که امروزه به دلیل زیاد شدن مشکلات در زندگی لازم و نیاز است که به بهترین مرکز مشاوره خانواده مراجعه کنیم تا بتوانیم از مشکلات بزرگتر جلوگیری کنیم.

مشاوره خانواده در اهواز

چرا مشاوره خانواده؟

روانشناسان مرکز مشاوره خانواده با شناسایی مشکلات، دغدغه ها و معضلات با توجه به ویژگی و خصلت افراد، بهترین و مناسبترین راهکار علمی و درمانی برای هر شخصی ارائه می کند تا آن ها بتوانند یک زنئگی خوب و بدون مشکل را تجربه کنند. البته بسیاری هم بدون داشتن علم روانشناسی راهکارهای نامناسبی را بیان کردند نه تنها مشکلات رفع نمی شود بلکه به آنها اضافه می شود!.

مقاله « مشاوره درسی » هم شاید برای شما جذاب باشد!!

مشاوره قبل از ازدواج در اهواز

قدم گذاشتن در مسیر ازدواج یکی از مهترین و حساسترین انتخاب هر فردی می تواند باشد. از این رو که هدف ازدواج تشکیل خانواده می باشد حتما و حتما باید در انتخاب همسر باید بسیار دقیق و نکته سنج بود.مشاوره قبل از ازدواج معمولا توسز روانشناسان خانواده یا ازدواج انجام می شود. با توجه به مطالبی که گفته شد مشاوره قبل از ازدواج به زوج ها کمک می کند تا مشکلات و مسائلی که باهم تفاهم ندارند را شناخته و رفع کنند و روابط خود را بهتر کنند تا بتوانند ازدواجی موفق داشته باشند.

مشاوره کودک در اهواز

خانواده تاثیر بسیار مهمی در شخصیت کودک کی گذارد و تجربه نشان داده که پدر و مادرها همیشه صلاح و خوب بچه های خود را می خواهند و دوست دارند فرزند خود را به خوبی و درستی تربیت کنند اما شاید روش تربیت درست نباشد و نتیجه ای که پدر و مادر می خواهد بدست نیاید از این رو مشاوره کودک اهمیت پیدا می کند. مواردی که مشاور به فرزند شما کمک کند شامل رفع و مقابله با احساس نگرانی‌های روزانه، مقابله با استرس و مشکل ارتباط برقرار کردن با دوستان، مربی، معلم و اعضای خانواده خود است. همچنین مشاوره کودک می تواند به والدین در رفع نگرانی ها نسبت به فرزند خود کمک زیادی بکند.

مشاوره کودک در اهواز

شما به راحتی میتوانید برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصان مرکز گروه همراه در تماس باشید. 

تعرفه و هزینه مشاوره در اهواز

در دویست و ششمین جلسه‌ی شورای مرکزی سازمان که در روز ۱۹ فروردین برگزار شد با توجه به تعرفه‌های سال  گذشته تعرفه جلسه مشاوره سال ۱۳۹۸ تعیین و مشخص شد. سال گذشته اعلام تعرفه‌ها با کمی تاخیر در خرداد ماه اعلام شد که ناخشنودی و نارضایتی مردم و روان‌شناسان را به همراه داشت. در سال ۹۸ این برنامه‌ریزی به هنگام و درست یکی از ویژگی‌هایی است که با روی کار آمدن رئیس جدید سازمان نظام روان‌شناسی آقای دکتر حاتمی رخ داده است. تعرفه‌های تعیین شده از سوی سازمان نشان‌دهنده‌ی این است که مردم در برابر خدمات روان‌شناسی و مشاوره‌ای که دریافت می‌کنند؛ چه مقدار هزینه می‌کنند.(قیمت ها به ریال می باشد)

[ninja_tables id="9832"]

مقاله « مشاوره مذهبی » هم شاید برای شما جذاب باشد!!

روانشناس خوب در اهواز

هر فردی که مشکلات و دغدغه هایی در زندگی خود دارد تصمیم میگیرد که به یک روانشناس یا مشاور مراجعه کند اینگونه افراد به این فکر نمی کنند که پیش چه کسی باید بروند در حالی که نباید به این صورت باشد! از طرفی برخی از افراد برای یک مریضی ساده و معمولی دنبال بهترین دکتر متخصص می روند و پیش هر دکتری نمی روند ولی برای رفع مسائل و مشکلات زندگی خود پیش اولین مشاور یا روانشناس که می بینند مراجعه می کنند. معمولا روانشناسان بر این باورند که روانشناسی هم باید علم و تخصص روانشناسی داشته باشد و هم هنر، به این معنی است که روانشناس با ترکیب علم و تخصص خود با هنر و تجزیه و تحلیل مسائل بتواند بهترین راه حل را ارائه کند.از این رو شما می تواند به یک روانشناس خوب در اهواز مراجعه کنید و از این مطمئن باشید که مشکلات و دغدغه های شما را بهبود می بخشد. 

مقاله « مراکز مشاوره تهران » هم شاید برای شما جذاب باشد!!

از آنجا که امروزه ارائه ی خدمات آنلاین مخصوصا در حوزه ی سلامت و پزشکی اهمیت بالایی دارد و با توجه به شیوع بیماری کرونا و پیشگیری از مراجعات متعدد بیماران عزیز در این شرایط خاص جهانی، بر آن شدیم تا از طریق مشاوره آنلاین، کنار شما عزیزان باشیم. شما می توانید از طریق برنامه های زیر:

  • از مشاور سوال بپرسید.
  • تلفنی با او صحبت کنید.
  • مدارک پزشکی خود را ارسال کنید.
  • و یا مشاوره تصویری دریافت کنید.
[hamyar_faq]

آیا نیاز به کمک بیشتر دارید؟!

جهت گرفتن وقت مشاوره و هماهنگی برای حضور در مرکز، کلاس های مشاوره و همچنین مشاوره تلفنی و آنلاین روانشناسی می توانید خیلی راحت با مشاوران و متخصصین مرکز مشاوره گروه همراه در تماس باشید.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت