مرکز مشاوره در تبریز » روانشناس خوب در تبریز

روز به روز مشکلات دغدغه های همه افراد در زندگی بیشتر می شود و مواجه با این مشکلات برای بسیاری از افراد سخت و دشوار می باشد در اینگونه مواقع افراد تصمیم می گیرند که به یک روانشناس یا مشاور برای رفع مشکلات خود مراجعه کنند، تا بهبود روانی خود را تسریع کنند. از این رو مردم ساکن تبریز به دنبال مناسب ترین مرکز مشاوره در تبریز هستند تا بتوانند مشکلات به وجود آمده را با یک روانشناس خوب در تبریز در میان بگذارند. حال ما در این مقاله لیستی از مراکز مشاوره در تبریز را قرار داده ایم تا شما ساکنین شهر تبریز، بتوانید با بهترین کلینیک های مشاوره شهر خود آشنا شوید.

مرکز مشاوره در تبریز

شما به راحتی میتوانید برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصان مرکز گروه همراه در تماس باشید. 

[elementor-template id="16295"]
کلینیک مشاوره در تبریز

آشنایی با شهر تبریز

تبریز کلانشهری در منطقه آذربایجان ایران و در مرکز استان آذربایجان شرقی واقع است. این شهر، بزرگ‌ترین قطب اقتصادی منطقهٔ آذربایجان ایران و مرکز اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می‌شود. تبریز یکی از شهر های سردسیر ایران است که آب‌ و هوایی مدیترانه‌ای و اغلب خشک داردو در بیش‌تر روز‌های زمستان‌ و پائیز یخبندان است و دفعات بارش برف و باران در این فصل زیاد می باشد. ولی از طرفی تابستان‌های گرمی را هم دارد که توی تیر ماه گرما به اوج خودش میرسد. راه های دسترسی به تبریز از طریق جاده شماره 2 می باشد که این جاده آزادراه از کرج، قزوین و زنجان عبور می کند و پس از طی کردن 630 کیلومتر می تواند شما را هفت ساعته به تبریز برساند و یکی دیگه از راه های دسترسی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز می باشد که که بزرگ ترین فرودگاه شمال غرب ایران محسوب می شود.

مقاله « مشاوره طلاق » هم شاید برای شما جذاب باشد!!

ازدواج یکی از تصمیمات و انتخاب های مهم و حتی دشوار برای هر فرد توی دوران زندگی می باشد. زیرا با انتخاب نادرست و شناخت کم از اخلاقیات، رفتارها و … طرف مقابل امکان به وجود آمدن مشکلات در سال های اول زندگی وجود دارد. با توجه به این موضوع کارشناسان و روانشناسان  توصیه می کنند که دختر و پسری که آمادگی برای شروع زندگی مشترک را دارند حتما قبل تصمیم گیری نهایی باید به یک مشاور ازدواج قابل اطمینان مشورت و راهنمایی بگیرند. این موضوع از آنجایی اهمیت پیدا کرده آمار نگران کننده ای از  طلاق زوجین در 5 سال اول زندگی منتشر کردند. از این رو  زوجین گاهی فکر می کنند که وقتی به یک استقلال مالی و خانوادگی رسیدند قادر هستند تا بدون مشورت با یک مشاور ازدواج بهترین انتخاب را داشته باشند درحالی که اینطور نیست!. حال شما می توانید با استفاده از خدمات مشاوره قبل از ازدواج در تبریز بهترین و مناسبترین انتخاب را در مورد همسر آینده خود داشته باشید تا بتوانید زندگی مطلوب و با کمترین مشکل را داشته باشید.

مشاوره قبل از ازدواج در تبریز
مشاوره کنکور در تبریز

کنکور مهمترین و حساسترین آزمون ها می باشد و فرصتی برای خطا کردن وجود ندارد. به این دلیل که در چندسال اخیر  با افزایش تعداد داوطلبان کنکور  و دشوار شدن سوالات، رقابت برای قبولی و کسب رتبه مطلوب بسیار زیاد شده از این رو مشاوره کنکور با برطرف کردن اشتباهات و قرار دادن فرد در مسیر مناسب و صحیح مطالعه اهمیت چشمگیری داشته است. پس باید روش درس خواندن درست، اصولی و طبق برنامه ریزی دقیقی که مشاور ارائه میکند باید انجام شود زیرا شما برای موفقیت در کنکور یک سال تلاش و زمان می کنید تا رتبه قبولی مطلوبی دریافت کنید اما اگر یک اشتباه در درس خواندن باشد می تواند درصد قبولی را پایین بیاورد. حال با توجه به مطالبی که گفتیم اصلا نگران نباشید!! شما می توانید با مراجعه به یک مشاوره کنکور در تبریز و راهنمایی از مشاور  در کنکور رتبه مناسبی را دریافت کنید و نگران قبولی نباشید.

اگر در خانواده مشکلات و معضلات جدی وجود دارد حتما باید توسط مشاور خانواده رفع شود چون مشکلات اگر بهبود و رفع نشوند می توانند تبدیل به مشکلات بزرگتری شوند و زندگی یک خانواده را به خطر بندازد حال کاری که روانشناس خانواده می تواند انجام بدهد این است که با کاهش استرس و تنش میان اعضای خانواده، تناقض بین افراد خانواده را کاهش دهد. از این رو مشاور قصد دارد که با همه ی افراد خانواده صحبت کند و در ارتباط باشد تا بتواند دلیل اختلاف بین خانواده را پیدا کند؛ اما در بعضی از موارد و مشکلات خاص خانواده ها نمی توان به راحتی در مورد آن مسئله یا مشکل به وجود آمده صحبت کرد و آن را رفع کرد. البته باید این نکته را بیان کنیم که جلسه مشاوره خانواده به این صورت نیست که همه ی اعضای خانواده در جلسه حضور داشته باشند بلکه مشاوره به صورت فردی با افراد خانواده انجام می شود. با توجه به مطالبی که گفتیم اگر مشکلی در خانواده رخ داد می توانید از یک مشاوره خانواده در تبریز کمک بگیرید تا مشکل خود و خانواده را رفع کنید.

مشاوره خانواده در تبریز

شما می توانید خیلی راحت برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصان مرکز گروه همراه در تماس باشید. 

تعرفه و هزینه مشاوره در تبریز

در دویست و ششمین جلسه‌ی شورای مرکزی سازمان که در روز ۱۹ فروردین برگزار شد با توجه به تعرفه‌های سال  گذشته تعرفه جلسه مشاوره سال ۱۳۹۸ تعیین و مشخص شد. سال گذشته اعلام تعرفه‌ها با کمی تاخیر در خرداد ماه اعلام شد. در سال ۹۸ این برنامه‌ریزی به هنگام و درست یکی از ویژگی‌هایی است که با تغییر رئیس سازمان نظام روان‌شناسی رخ داده است. تعرفه‌های تعیین شده از سوی سازمان نشان‌دهنده‌ی این است که مردم در برابر خدمات روان‌شناسی و مشاوره‌ای که دریافت می‌کنند؛ چه مقدار هزینه می‌کنند.(قیمت ها به ریال می باشد)

[ninja_tables id="9832"]

مقاله « مرکز مشاوره در مشهد » هم شاید برای شما جذاب باشد!!

روانشناس خوب در تبریز

یکی از مواردی که فردی تصمیم می گیرد که به روانشناس یا مشاور مراجعه کند باید رعایت کند این است که باید پیش یک روانشناس خوب و باتجربه برود تا بتواند مشکلات و دغدغه ها را رفع کند نه اینکه هرکس که روانشناس بود و مطبی هم داشت مراجعه کند.حال این سوال پیش می آید که روانشناس خوب چه کسی است؟! در پاسخ باید بگوییم که روانشناسی ترکیبی از علم، تخصص و هنر می باشد که روانشناس به کمک این دو مورد می تواند بهترین راه حل را برای رفع مشکل فرد پیشنهاد دهد و به بهبود شخص کمک کند. از این رو شما می تواند به یک روانشناس خوب در تبریز مراجعه کنید و از این مطمئن باشید که مشکلات و دغدغه های شما را بهبود می بخشد. 

از آنجا که امروزه ارائه ی خدمات آنلاین مخصوصا در حوزه ی سلامت و پزشکی اهمیت بالایی دارد و با توجه به شیوع بیماری کرونا و پیشگیری از مراجعات متعدد بیماران عزیز در این شرایط خاص جهانی، بر آن شدیم تا از طریق مشاوره آنلاین، کنار شما عزیزان باشیم. شما می توانید از طریق برنامه های زیر:

  • از مشاور سوال بپرسید.
  • تلفنی با او صحبت کنید.
  • مدارک پزشکی خود را ارسال کنید.
  • و یا مشاوره تصویری دریافت کنید.

آیا نیاز به کمک بیشتر دارید؟!

جهت گرفتن وقت مشاوره و هماهنگی برای حضور در مرکز، کلاس های مشاوره و همچنین مشاوره تلفنی و آنلاین روانشناسی می توانید خیلی راحت با مشاوران و متخصصین مرکز مشاوره گروه همراه در تماس باشید.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت