مرکز مشاوره در شیراز » روانشناس خوب در شیراز

مشکلات و دغدغه همه افراد روز به روز بیشتر می شود و کنار آمدن با اینگونه مشکلات برای بسیاری افراد می تواند خیلی سخت و دشوار باشد که همین مساله زمینه ساز مشکلات بزرگتر و سخت تر می شود. به همین دلیل مردم ساکن شهر شیراز به دنبال بهترین مرکز مشاوره در شیراز هستند که بتوانند مشکلات و دغدغه های خود را با یک روانشناس خوب در شیراز در میان بگذراند تا هرچه سریعتر معضلات خود را بهبود ببخشند. به خاطر همین موضوع ما لیستی از مراکز مشاوره در شیراز را فراهم کردیم تا کسانی که در شهر شیراز ساکن هستند و زندگی می کنند و به دنبال بهترین کلینیک روانشناسی در شهر خود هستند بتوانند  خیلی راحت با این مراکز آشنا شوند و به آن ها دسترسی داشته باشند.

شما به راحتی میتوانید برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصان مرکز گروه همراه در تماس باشید. 

کلینیک مشاوره در شیراز

آشنایی با شهر شیراز

یکی از شهر های بزرگ ایران و کلانشهر های این کشور شیراز می باشد و مرکز استان فارس و در جنوب کشور واقع شده است؛ که یکی از معروف ترین و مشهور ترین منطقه های ایران از نظر زیبایی و فرهنگ بوده است که انگار قسمتی از بهشت بر روی زمین می باشد. موقیعت جغرافیایی این شهر به این صورت است که از شمال به مرودشت و اردکان، از غرب به ممسنی و کازرون، از جنوب به فراشبند، فیروزآباد، جهرم و فسا و از شرق به استهبان، نیریز و ارسنجان محدود می رسد. مساحت شیراز ۸۹۱/۱۷۸ کیلومتر مربع است و طول آن ۴۰ کیلومتر و عرض آن ۱۵ تا ۳۰ کیلومتر است و در منطقه ‌ای به وسعت ۱۲۶۸ کیلومترمربع گسترده شده است.

امروزه به دلیل پیشرفت و تخصصی شدن دانش در مشاغل و کسب و کارها مشاوره تحصیلی اهمیت زیادی پیدا کرده است. از این رو مشاوره تحصیلی کمک بسیاری در آینده تحصیلی به شما می کند میپرسید چطور؟!

بسیاری از افراد می خواهند و تصمیم می گیرند که در کنکور یا در هر امتحان و آزمونی موفق و قبول شوند و فکر می کنند با مطالعه زیاد و 24 ساعته می توانند موفق شوند در حالی که اینطور نیست، مطالعه اصولی نیازمند برنامه ریزی دقیق و خوب است که بتواند شما را به سمت موفقیت سوق بدهد. با توجه به صحبت هایی که کردیم مشاوره تحصیلی نقش بسیار مهمی در موفقیت شما خواهد داشت؛ به دلیل آنکه مشاور تحصیلی فردی متخصص و با تجربه در این زمینه است که می تواند در مورد برنامه ریزی با شما صحبت کند و نحوه اصولی برنامه ریزی کردن را به شما آموزش بدهند و با رعایت نکاتی که مشاور میگوید و کمی پشتکار می توانید آزمون خود را با موفقیت پشت سر بگذارید و به اهدافی که دارید برسید.

مشاوره تحصیلی در شیراز

مقاله « مشاوره کودک » هم شاید برای شما جذاب باشد!!

مرکز مشاوره خانواده در شیراز

مشاوره خانواده نوعی از مشاوره است که به مشکلات و مسائل زندگی و هر چیزی که در خانواده اتفاق میوفتد می پردازد و با آن ها ارتباط خوب و موثری را برقرار می کند.مشاوران خانواده از جمله روانشناسانی هستند که به دلیل بررسی کل خانواده و مراجعه همه اعضای خانواده، می‌توانند تحلیل بهتر و روشن تری از مسائل افراد آن خانواده داشته باشند.حال این سوال پیش می آید که چه زمانی باید به مشاوره خانواده مراجعه کرد؟! باید بگوییم که با توجه به دغدغه های امروز برخی از مشکلات با خانواده پیوند می خورد که در این مواقع نیازمند درمان از طریق مشاوره خانواده یا خانواده درمانی می باشد چون ممکن است این مشکلات به خاطر محیط خانوادگی که در آن بود و بزرگ شده است مربوط باشد. از این رو تنش و بحث در هر خانواده ای طبیعی می باشد و برای از بین بردن این تنش ها نیازمند آشنایی با مهارت ها است که شما می توانید با مراجعه به یک مشاوره خانواده در شیراز این مهارت ها را بیاموزید تا بتوانید راحت تر اختلافات زندگی خود را رفع کنید. شاید بهتر باشد مقاله مشاوره قبل از ازدواج را هم مطالعه کنید.

مشاوره تلفنی در شیراز

مشاوره تلفنی امروزه به دلیل کمبود وقت و مشغله های بسیار در بین مردم گسترش زیادی کرده است و مزایای بسیار مهم دارد. مشاوره تلفنی سبب می شود که مردم با صرف هزینه و وقت کمتر برای رفع مشکلات روانشناختی خود از این روش استفاده کنند.البته این روش در میان مشاوران و روانشناسان هم محبوب می باشد چونکه بسیاری از افراد که نمی خواهند در مرکز مشاوره حضور داشته باشند یا وقت کافی ندارند می توانند از این طریق از خدمات درمانی بهره مند شوند لازم به ذکر است که مشاوره تلفنی خیلی دیر شناخته شد ولی همه روزه در حال بهبود و پیشرفت می باشد از این رو شما می توانید با استفاده از مشاوره تلفنی در شیراز خیلی راحت می توانید مشکلات و دغدغه های خود را رفع کنید. 

شما به راحتی میتوانید برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصان مرکز گروه همراه در تماس باشید. 

تعرفه و هزینه مشاوره در شیراز

در دویست و ششمین جلسه‌ی شورای مرکزی سازمان که در روز ۱۹ فروردین برگزار شد با توجه به تعرفه‌های سال  گذشته تعرفه جلسه مشاوره سال ۱۳۹۸ تعیین و مشخص شد. سال گذشته اعلام تعرفه‌ها با کمی تاخیر در خرداد ماه اعلام شد. در سال ۹۸ این برنامه‌ریزی به هنگام و درست یکی از ویژگی‌هایی است که با تغییر رئیس سازمان نظام روان‌شناسی رخ داده است. تعرفه‌های تعیین شده از سوی سازمان نشان‌دهنده‌ی این است که مردم در برابر خدمات روان‌شناسی و مشاوره‌ای که دریافت می‌کنند؛ چه مقدار هزینه می‌کنند.(قیمت ها به ریال می باشد)

[ninja_tables id="9832"]

روانشناس خوب در شیراز

هر شخصی توی زندگی خود مشکلات و دغدغه هایی دارد که تصمیم می گیرد به یک روانشناس یا مشاور مراجعه کند البته با در نظر گرفتن اینکه  مشاور و روانشناس خوبی را انتخاب کرده باشد. با توجه به این موضوع و مهم بودن مشاوره باید به یک روانشناس خوب، باتجربه و متخصص مراجعه کرد معمولا مشاوران و روانشناسان بر این باورند که روانشناسی هم باید علم و تخصص روانشناسی داشته باشد و هم هنر، به این معنی است که روانشناس با ترکیب علم و تخصص خود با هنر و تجزیه و تحلیل مسائل بتواند بهترین راه حل را ارائه کند.از این رو شما می تواند به یک روانشناس خوب در شیراز مراجعه کنید و از این مطمئن باشید که مشکلات و دغدغه های شما را بهبود می بخشد. 

مقاله « مرکز مشاوره در تهران » هم شاید برای شما جذاب باشد!!

از آنجا که امروزه ارائه ی خدمات آنلاین مخصوصا در حوزه ی سلامت و پزشکی اهمیت بالایی دارد و با توجه به شیوع بیماری کرونا و پیشگیری از مراجعات متعدد بیماران عزیز در این شرایط خاص جهانی، بر آن شدیم تا از طریق مشاوره آنلاین، کنار شما عزیزان باشیم. شما می توانید از طریق برنامه های زیر:

  • از مشاور سوال بپرسید.
  • تلفنی با او صحبت کنید.
  • مدارک پزشکی خود را ارسال کنید.
  • و یا مشاوره تصویری دریافت کنید.
[hamyar_faq]

آیا نیاز به کمک بیشتر دارید؟!

جهت گرفتن وقت مشاوره و هماهنگی برای حضور در مرکز، کلاس های مشاوره و همچنین مشاوره تلفنی و آنلاین روانشناسی می توانید خیلی راحت با مشاوران و متخصصین مرکز مشاوره گروه همراه در تماس باشید.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت