مراقبت از خانواده

آنچه مردان را به حرکت وامی‌دارد

آنچه مردان را به حرکت وامی‌دارد

هیچ جمله‌ای به این درستی نیست: مردان موجودات ساده‌ای هستند. باید این جمله را خوب درک کنید و بدانید که مردان تحت این عنوان که چه کسی هستند، چه کار می‌کنند و چقدر درآمد دارند، به حرکت درمی‌آیند. میزان درآمدی که بابت تلاش خود دریافت می‌کنند، برایشان اهمیت دارد. تا زمانی که مرد درگیر این اهداف است، فرصت توجه کردن به شما را ندارد، چه با او ازدواج کرده باشید و چه در شرف ازدواج باشید.

اگر مردان رؤیاهای خود را به حقیقت تبدیل نکنند و به دنبال اثبات اینکه «چه کسی هستند»، «چه شغلی دارند» و «چقدر درآمد خواهند داشت»، نباشند، انگیزه‌ای برای کارهای دیگر هم نخواهند داشت؛ اما آنگاه که به اهداف برسند، علاقمند می‌شوند که یک زندگی رنگی را تجربه کنند. آنگاه به خانواده‌شان و به هر آنچه نیاز است مانند نقاشی در و دیوار خانه، چرم صندلی، سگ بیرون از منزل، خودروی داخل حیاط، هزینه دانشگاه فرزندان اهمیت می‌دهند. همه اینها باعث ایجاد انگیزه و حرکت در مردان می‌شود. رمز دی. ان. ای آقایان در این است که تأمین‌کننده و حمایت‌کننده خانواده باشند.

اگر مرد در ذهن خودش، نتواند به آن عنوانی که دوست دارد و شغل و درآمد مورد نظرش برسد، نمی‌تواند همانی باشد که شما می‌خواهید و نیازهای شما را تأمین کند؛ او نمی‌تواند با شما به صحبت بنشیند یا درباره ازدواج و خانواده خیال‌پردازی کند، او در ذهنش تنها به درآمد بیشتر و موقعیت بهتر فکر می‌کند. این مسئله برای بسیاری از زنان ناخوشایند است و اغلب فکر می‌کنند اگر مردی دوستشان داشته باشد، باید باهم به دنبال رؤیاهایشان بروند. اما مردان اینگونه عمل نمی‌کنند. مردان نمی‌توانند روی دو موضوع همزمان تمرکز کنند. مردی که نتواند درآمد مورد نظرش را داشته باشد، مادامی که قادر به درک رؤیایش باشد، همواره به دنبال عنوان و موقعیتی است که آرزویش را دارد و روزی که به هدفش برسد، آنگاه می‌تواند کمی استراحت کند و به خواسته‌های دیگرش فکر کند. تنها کمکی که زن می‌تواند بکند این است که مرد را در رسیدن به رؤیایش یاری کند؛ زیرا وقتی مرد به سطح موفقیتی که انتظار دارد، می‌رسد، شادتر و بهتر خواهد بود و شما نیز همراه او شاد خواهید بود.

برگرفته از کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

مرکز مشاوره گروه همراه سعادت آباد

0/5 (0 Reviews)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت