مراقبت از خانواده

چگونه قلب همسر خود را از عشق سیراب سازید.

چگونه قلب همسر خود را از عشق سیراب سازید.

  

رژیمی ابداع کرده ام  به نام” رژیم عشق” ! و آن را بدین منظور طراحی کرده ام تا روش ساده ای باشد برای اینکه قلب همسر خود را از عشق و محبت سیراب کنید و بتوانید بیرون از اتاق خواب نیز معشوقی مطلوب باشید.این روش ساده،عملی و لذت بخش می تواند تفاوت های بزرگی را در ازدواج شما ایجاد کند.

هنگامی که دانش تغذیه را مطالعه می کنید درمی یابید که غذاها شامل چند گروه اصلی هستند : سبزیجات،غلات،پروتئین ها و لبنیات.در ضمن حایز کمال اهمیت است که هرروز حتماً یک عضو متعلق به هریک از این گروه های اصلی را در  برنامه ی غذایی خود داشته باشید.
علم روانشناسی نیز با ارائه مشاوره های ازدواج می گوید:خب،نیاز های احساسی و عاطفی انسان نیز دقیقاً به همین صورت هستند.تغذیه ی قلب همسرتان و سیراب ساختن او به این معناست که حتماً هرروز مقادیری از هریک از نیاز های پایه و اساسی او را تأمین کنید .این نیاز های پایه شامل سه گروه اند: توجه،محبت و قدردانی . این سه جزء اصلی و حیاتی، فرمول اصلی اکسیر عشق را تشکیل می دهند که در واقع سیراب کننده دل و جان همسر شما یا به عبارتی غذای روح اوست.بدین ترتیب باید به معشوق خود توجه کنید،به او محبت نشان دهید و مراتب تشکر و قدردانی خود را از او اعلام کنید.

چنانچه از شما بپرسند که به چند وعده ی غذا در روز نیاز دارید احتمالاً پاسخ خواهید داد: سه وعده ی اصلی به انضمام چندین میان وعده ی کوچک و سبک.در اینجا از شما می خواهم که برای غذا دادن به روح زن زندگی خود،همین تعداد وعده ها و میان وعده ها را با رعایت فرمول های ارائه شده در زیرتکرار کنید:

وعده های اصلی:

همسر شما به سه وعده ی اصلی از اکسیر عشق در طول روز نیازمند است.اما اکسیر عشق چیست؟اکسیر عشق تشکیل شده از:توجه،محبت،تشکر و قدردانی .باید روزی سه بار ،هربار به میزان سه دقیقه یک،دو یا سه عنصر سازنده ی اکسیر عشق را به همسر خود بخورانید! توجه ،محبت،قدردانی.من این فرمول را 3*3 می نامم.بدین معنا که روزی سه بار هر بار به مدت سه دقیقه .می توانید آن را سه دقیقه ی صمیمیت و نزدیکی نیز بنامید. زمان وعده ها را نیز می توانید آن را سه دقیقه ی صمیمیت و نزدیکی نیز بنامید.زمان وعده ها را نیز می توانید صبح پیش از آنکه از بستر خارج شوید،ظهر و سرانجام شب پس از آنکه بچه ها به خواب رفتند، در نظر بگیرید: سه دقیقه صبح هنگامی که با هم بیدار می شوید ، سه دقیقه ظهر تلفنی هنگامی که در محل کار خود هستید و سه دقیقه شب پیش از خواب .اینها وعده های اصلی هستند. درست مانند صبحانه، ناهار و شام.

میان وعده ها:

حتی با اینکه سه وعده در روز غذا می خورید، اما با این حال،گهگاهی نیز نیاز دارید تنقلات یا خوراکی های سبک دیگری را نیز مصرف کنید. اینطور نیست؟به هر طرز مشابهی نظیر همین فرمول را باید در رژیم عشق نیز رعایت کنید.بدین معنا که علاوه بر فرمول 3*3 باید چند میان وعده ی کوچک و سبک را نیز به دل و جان همسر خود بخورانید.

اما میان وعده چیست؟

  • بوسه ای کوچک از گونه های همسرتان هنگامی که از کنار او عبور می کنید.
  • یک تلفن کوتاه که فقط بگویید :” دوستت دارم”
  • تعریف،تمجید یا تحسینی کوچک. برای نمونه: ” خیلی خوشگل شدی.”” امروز چقدر زیبا به نظر می رسی”
  • نگاه یا لبخندی محبت آمیز که حاوی تمام عشق تان می باشد.
  • یک پیغام یا یادداشت کوتاه و مختصر که بر روی تلفن همراه یا کیف پول او می گذارید.

 برگرفته شده از کتاب راز هایی درباره ی زنان

کاری از مرکز مشاوره ازدواج و روانشناسی گروه همراه سعادت آباد

0/5 (0 Reviews)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت