سبک زندگی و موفقیت

شما با نقد و بررسی تاریکی، به شناخت نور نایل نخواهید شد

شما با نقد و بررسی تاریکی، به شناخت نور نایل نخواهید شد

 

 اگر لازم باشد برای نور جستجو کنید، نخستین چیزی که بی شک باید آن را در نظر داشته باشید،تاریکی است. خواهی دانست که صرف زمان برای تجزیه و تحلیل مکان های تاریک و جستجوی کورمال کورمال در تاریکی شما را به کشف نور و روشنایی نائل نمی کند. حالا کلمات ” نور” و” تاریکی” را با کلمات ” فراوانی” و “کمبود”جا به جا کنید، همان نتیجه را خواهید گرفت. شما با تجزیه و تحلیل واژه ی کمبود نخواهید توانست به معنای فراوانی دست یابید. به این دلیل است که غالبأ تعارض بین تمایل شمابه شکوفایی و نبود آن در زندگی شما،وجود دارد.

همانگونه که به زندگی ادامه می دهیم، قانون وفور خداوندی را عملی می سازیم… به این مسئله به عنوان یک قانون الزام آور از سوی خداوند بنگرید. خداوند قادر است همه نعمات را به وفور همواره دراختیار تو قرار دهد. من به این نتیجه رسیده ام که فراوانی و وفور همواره در دسترس ماست چرا که این تعبیری است از سرمنشأ هستی که ما از آن نشأت گرفته ایم. اگر ما از عرصه ی وفور بی حد نشأت گرفته ایم پس باید آن چیزی باشیم که از آن آمده ایم.

کمبود بواسطه جایی که در آن متولد شده یا آنچه والدینت اندوخته ویا وضعیت اقتصادی که در آن به سر می بری، یک مشکل به حساب نمی آید. این به اصطلاح مشکل از این واقعیت ساده نشأت می گیرد که تو باورهای خود را از ارتباط اصیل خود با وفور بی حدو مرز دور کرده و به تجزیه و تحلیل کمبودها پرداخته ای- من حامی تغییر به سوی تجزیه و تحلیل نور شکوفایی و اصلاح این عدم توازن بین آنچه بدان تمایل دارید و روش زندگی تان ،هستم.

 

چگونگی ادامه دادن زندگی و عدم موفقیت در عملی ساختن قانون وفور خداوندی

به منظور ادامه زندگی و دریافت نعمات خداوند به شکل وفور بی حد و مرز، شما لازمست بدانید که چه وقت تفکرات و رفتارهایی که تمایلات شما را بر هم می زنند،به سراغتان خواهند آمد. ندای تعادل شما چیزی است که شما آن چیزی خواهید شد که در طول روز به آن فکر می کنید” در ادامه لیستی از موقعیت هایی که شما را از حالت تعادل خارج می کند، آماده است.

* زندگی با آنچه در حیات شما گمشده است

*گفتگو پیرامون آنچه در زندگی شما وجود ندارد و شما از نعمت داشتن آن محروم هستید.

*شکایت و گلایه برای هر کس که به حرف های شما گوش می دهد آن هم در مورد دلایلی که شما را از داشتن چیزهای بیشتر ساخته اند.

*تقویت کردن این تصویر ذهنی از خود به عنوان یک شخصی بد شانس.

این شیوه های فکری،دقیقأهمان طرح انرژی را برای تو به ارمغان می آورند که آنچه را تو در حیات خود فعال ساخته اید، برای شما جذب می کنند. اگر شما به کمبودها فکر می کنید،همان را ساخته و جذب خواهید کرد. اگر با کسی در مورد نداشته های خود صحبت کنید،همان نداشته ها را جذب خواهید کرد. اگر به تجزیه و تحلیل نقایص خود بپردازی، نقایص بیشتری سربرخواهند آورد!

من می دانم که این مطلب ممکن است ساده لوحانه به نظر آید که: ” فقط شیوه نگرش خود را عوض کن و آنگاه پول در آسمان زندگی تو به پرواز در خواهد آمد! پیش از رداین گفته،این موضوع را در نظر بگیرید که وجود خارج تعادل از شما می خواهد به موانع و سدهایی که در جهان بوجود آورده اید، توجه کنید.جهانی که خداوند حاضر است نعمات خود را به وفور در اختیار تو قرار دهد”.

 

مقاومت و سرسختی را کنار بگذارید

تمایل شما به جذب شکوفایی نشان دهنده یک درخواست کاملأ روحانی است و کاملأ با قانون وفور که شما ازآن نشأت گرفته ای هماهنگ است. این عدم توازن انرژی است در قالب تفکرات که به اشتباه باور دارد شکوفایی مطلوب را به ارمغان خواهد آورد.

میزان تفکر شما ، یک عنصر کلیدی است در ایجاد یک زندگی سرشار از شکوفایی.

“خدا اراده کرده که ما همه چیز داشته باشیم. همانگونه که به زندگی خود ادامه می دهیم. قانون وفور خداوند را عملی می سازیم اما آن را فقط هنگامی درست انجام می دهیم که می فهمیم به اندازه کافی چیزهای خوب در اطرافمان هست- فقط زمانی که می فهمیم نعمات خداوند کاملأ فراگیر و رایگان در اختیار ما قرار داده شده است درست مثل هوا و نور خورشید…”

 

” هر انسانی آزادانه می تواند تا جایی که قادر است یا دوست دارد،رشد کند اما این تنها درجه ای است که او می اندیشد و میزان رشداو را تعیین خواهد کرد”.

 

مرکز مشاوره گروه همراه – سعادت آباد

0/5 (0 Reviews)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت