سبک زندگی و موفقیت

بهترین مرکز مشاوره خانواده و فردی سعادت آباد

گاهی مسائل خانوادگی و مشکلات زنانشویی، چالش‌های متعددی را در زندگی ایجاد می‌کند. در این زمان‌ها است که شما باید به فکر پیدا کردن یک روانشناس خانواده باشید. واقعیت این است که خانواده یک سیستم است و مشکلات یکی از اعضا بر روی دیگر افراد تاثیر مستقیم می‌گذارد. یک درمانگر باتجربه می‌داند که جلسات را چگونه پیش ببرد تا مسائل خانوادگی مراجعین بهبود پیدا کند. در صورت لزوم یک  درمانگر می‌تواند کمک کند که اگر مشکل فرد جدی و مزمن باشد همزمان او را به یک روانپزشک ارجاع دهد تا دارو استفاده کند.

چگونه یک مشاوه خوب پیدا کنیم؟

اگر در تهران زندگی می‌کنید و به دنبال مرکز مشاوره خوب هستید، باید بدانید که گـروه همراه یک مرکز مشاوره تخصصی با مجوز سازمان بهزیستی جمهوری اسلامی ایران است که با همکاری روانپزشکان و روانشناسان سرشناس کشور و به مدیریت «دکتر مریم خدابخشی» در زمینه‌های مختلف مشاوره‌ای، روانشناسی و روانپزشکی، به ارائه خدمات می‌پردازد.

این مرکز مشاوره که روانشناسان برتر کشور را در منطقه سعادت آباد تهران دور هم جمع کرده است، تیمی از بهترین‌ها را تشکیل داده و خدمات روانشناسی را با حفظ حریم و احترام فردی، بر اساس تخصص و اخلاق مداری در زمینه‌های مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره کودک و نوجوان، روان درمانی و خدمات روانپزشکی، مشاوره روانشناسی، نوروفیدبک، هیپنوتیزم درمانی و … انجام می‌دهد.

 

معرفی 10 تا از بهترین مشاوره خانواده و فردی خوب سعادت آباد

  • دکتر مریم خدابخشی (مدیر و مسئول مرکز مشاوره گروه همراه)

  • دکتر بهاره میرفتحی 

  • دکتر بهنام لطفی فر

  • دکتر پروین مصطفی‌زاده

  • دکتر مریم شامخی

  • دکتر شیدا شریفی

  • دکتر مریم احمدیان نسب

نشانی: تهران، میدان کاج، خیابان سعادت اباد، خیابان شعبانی ( نهم شرقی ) پلاک24، طبقه 4، واحد 28

تلفن تماس جهت هماهنگی، رزرو وقت و مشاوره: 02191300201

تلفن همراه: 09361087334

5/5 (1 Review)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت