روانشناسی

راه های جذب مردان

راه های جذب مردان از جمله موضوعاتی است که اغلب زنان از روانشناسان می پرسند. احتمالا تا به حال شما هم دیده اید که گاهی اوقات زنانی با زیبایی نه چندان خاص مردان را به خود جذب کرده و افراد زیادی خواهان هم صحبتی با آن ها هستند. در این مطلب به بیان ویژگی های زنان جذاب و چگونگی جذب کردن مردان پرداخته می شود.

ممکن است جالب باشد اما بخش زیادی از این جاذبه با وضعیت ذهنی و درونی چنین زنانی ارتباط دارد. وضعیت درونی ذهن زنان ویژگی کلیدی است که شخصیت و جاذبه آن را به مردان نشان می دهد. برای مثال، هنگامی که زنان وضعیت خلقی مناسبی ندارد، حتی در صورت تلاش برای پنهان کردن آن مردان متوجه می شوند. به همین ترتیب این موضوع به اولین ویژگی برای جذب زنان تبدیل می شود.

1- خلق و خوی خود را کنترل کنید.

در اولویت قرار دادن وضعیتی خلقی خود، یک برگ برنده برای جذابیت بیشتر در چشم مردان است. مردان بنا بر غریزه خود به زنان خوشحال جذب می شوند. هنگامی که زنان در وضعیت خلقی مناسبی هستند، مردان این حس خوب را دریافت می کنند. مردان بدون این که زنان کلامی بر زبان آورند می توانند این حس مثبت و خوب را درک کنند. در واقع، زنان هر چه کمتر برای اثبات وضعیت خلقی مناسب خود تلاش کنند بیشتر می توانند بر ماندن در وضعیت خلقی خوب تمرکز کرده و نتایج بهتری بدست آورند.

روش های جذب مردان

2- از زندگی شخصی خود لذت ببرید.

کار هایی را انجام دهید که دوست دارید. برای انجام کار های نشاط آور وقت بگذارید تا احساس رهایی ذهنی و خنده واقعی را تجربه کنید. این کار ها می توانند شامل بیرون رفتن با دوستان، وقت گذراندن با خانواده یا زندگی به شیوه مورد علاقه خود باشند. زندگی را در لحظه تجربه کنید و بر روی موضوعات بی اهمیت و ناچیز وقت نگذارید.

خوشحالی و خوشی درونی زنان، باعث جذب مردان به آنها می شود. مردان به زنان خوشحالی جذب می شوند که توانایی خندیدن و شاد بودن را دارند. باید از تظاهر به خندیدن یا شادی خودداری کرد زیرا این تظاهر قابل تشخیص بوده و جذابیتی ندارد.

ویژگی زنان جذاب

3- هر آن چه را که راحت هستید، انجام دهید.

امکان دارد زنان بر این تصور باشند که پوشیدن یک لباس غیر عادی، لوند بودن یا انجام کار های ناپسند جنسی تنها راه جذب کردن مردان است. اما تمامی این تصورات را باید دور ریخت زیرا زنان با انجام کار هایی که با احساس راحتی همراه نیست نه تنها مردان را جذب نکرده بلکه آن ها را دور می کنند.

هنگامی که صحبت از راه های جذب مردان به میان می آید، داشتن احساس راحتی ضروری است. در صورت داشتن احساس راحتی، زنان با انجام هر کاری به صورت طبیعی و بدون نیاز به تلاش کردن جذاب تر به نظر خواهند رسید. بنابراین، هرگز نباید تصور کرد که انجام کار های ناراحت کننده یا غیر طبیعی در جذاب تر شدن تاثیر گذار است.

4- خودتان را بشناسید.

خود شناسی یک فرایند پیش رونده است که تمامی افراد آن را در طول زندگی خود تجربه می کنند. افراد همواره در حال رشد و تغییر هستند. خود شناسی هر چه بیشتر، به افزایش اعتماد به نفس و راحتی افراد کمک کرده و جذابیت فرد را بیشتر می کند. خود شناسی به معنای شناخت نقاط قوت و ضعف خود است. داشتن این شناخت و طرز تفکر به صورت خودکار فرد را جذاب تر می کند.

5- لبخند بزنید.

این مورد بسیار مهم است. لبخند زدن توصیه ای ساده به نظر رسیده اما همین اقدام ساده پیامی را به مردان می فرستد که امکان نزدیک شدن به زن و غیر تهدید آمیز بودن موقعیت را القا می کند. این پیام تمام چیزی است که یک مرد علاقه مند به آن نیاز دارد. مردان از رد شدن بسیار می ترسند که همین لبخند اطمینان پذیرفته شدن را به آن ها می دهد. لبخند زدن از موثرین موارد قوانین جذب مردان است.

لبخند زدن باعث جذب مردان می شود

6- زبان بدن باز و پذیرایی داشته باشید.

دست به سینه نباشید. این وضعیت امکان ارتباط را بسته، پیام عدم نزدیکی را به مردان ارسال کرده و فرد را شخصی با اعتماد به نفس پایین نشان می دهد. یکی از رایج ترین مسائلی که مردان مطرح می کنند این است که نحوه نزدیک شدن به زنان را نمی دانند.

زنان همچون دسته گرگ ها به صورت گروهی و مردان همچون شیر ها به صورت انفرادی حرکت می کنند. در اغلب اوقات، مرد برای نزدیک شدن به زن مورد پسند خود باید به گروه او نزدیک شود که این وضعیت شرایط را سخت تر می کند. در 99 درصد موارد مردان به دلیل خطر زیاد این کار را انجام نمی دهند که بنا به همین دلیل باید به نکته بعد توجه شود.

زبان بدن برای جذب مردان

7- برای جذب مردان از گروه دوستان جدا شوید.

زنان باید ترک کردن گروه خود را در هنگام بیرون رفتن یاد بگیرند. ماندن در گروه دوستان، به زن یا مرد علاقه مند به او کمکی نمی کند. این رفتار نه تنها مردان را به نزدیک شدن تشویق نمی کند بلکه آن ها را به شدت از این کار باز می دارد. پس باید از گروه خود خارج شده، به تنهایی راه رفته، با دیگران صحبت کرده و با افراد جدیدی آشنا شد. با انجام این کار مردان چراغ سبز را دریافت کرده و برای نزدیک شدن از آن استفاده می کنند.

این گفته شاید یکی از بهترین نکات ناگفته در جذب مردان باشد اما در واقع زنان می توانند اولین حرکت را انجام دهند. این نکته به قدری ظریف است که برخی زنان حتی خود نیز متوجه آن نمی شوند. زنان با رفتار های خود ایمن بودن یا نبودن نزدیک شدن را به مردان نشان می دهند. رفتار هر زن می تواند همانند یک چراغ راهنمایی باشد که قرمز به معنای ایست و سبز به معنای امکان نزدیک شدن است.

قانون جذب مردان

برای مثال، لبخند زدن و برقرار کردن ارتباط چشمی همچون یک چراغ سبز در نظر مردان می آید. به اطراف نگاه انداخته و سپس با مرد مورد نظر تماس چشمی برقرار کنید. اجازه دهید این تماس چشمی چند ثانیه ای بیش از حد عادی به طول انجامد. این رفتار ها روش هایی برای نشان دادن چراغ سبز به مردان است. پس از دریافت این پیام، مرد به شما نزدیک شده و با تصور بر این که اولین حرکت را او انجام داده احساس رضایت از خود می کند.

8- بهترین نوع خود باشید.

انسان ها به طور ذاتی مایل به داشتن بهترین نوع از هر چیز هستند. به همین ترتیب، باید جهت رسیدن به بهترین نوع خود تلاش کرد. زنان در صورت تمایل به داشتن ارتباط با یک مرد مهربان، تندرست و ورزشکار باید خود نیز این ویژگی ها را داشته باشند. ما باید هر چه را که از فرد مقابل انتظار داریم خود نیز داشته باشیم. با ارتقا ویژگی های درونی و بیرونی خود تا بهترین حد ممکن، بهترین مردان را می توان جذب خود کرد.

برای جذب مردان بهترین خود باشید

9- انرژی زنانه خود را حفظ کنید.

مردان از زنان دارای ویژگی های مردانه همچون پرخاشگری، توهین کردن، جنگ جویی و غیره متنفر هستند. زنان موجوداتی به شدت احساسی و عاطفی اند که مردان به دلیل نداشتن رفتار و انرژی زنانه، عاشق آن ها می شوند. علت علاقه مردان به انرژی و احساسات زنانه وجود مواردی همچون تشویق، آرامش، تقدیر، پذیرش، حمایت و عشق در این رفتار است.

زنان قهرمانانی هستند که تمامی این احساسات را بروز داده و مردان به آن ها علاقه مند هستند. زنان در هنگام صحبت با مردان باید ویژگی های گفته شده را از خود نشان دهند. آن ها با داشتن رفتار زنانه به مرد امکان درخشش در انرژی مردانه خود را می دهند. مردان به دنبال زنانی هستند که آن ها را به بهترین نوع خود تبدیل می کند. این گفته موردی است که مردان برای آن زندگی کرده و از شریک خود تقاضا دارند.

مردان علاقه مندند که میل زنان به مشاهده درخشش مردانه و منحصر به فردشان را دانسته و تجربه کنند. با داشتن یک گفتگوی خوب می توان مرد را به بهترین نوع خود تبدیل و در قلب او نفوذ کرد.

0/5 (0 Reviews)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت