مراقبت از خانواده

روابط خود را شفا بخشید

روابط خود را شفا بخشید

امروز درباره ی آزاد کردن یک عشق قدیمی، شفای یک رابطه ی شکست خورده و جستجوی یک عشق جدید، یاد می گیرید.

بخشش، علاج معجزه آسایی است که همه ی ما به دنبال آن هستیم. احتمالاً امروز حس سبکتر و زیباتری دارید. آزادی خود را جشن بگیرید و خود را در محاصره ی عشق در آورید.

موضوع امروزما عشق است. ممکن است بخواهید یک عشق قدیمی را رها کنید یا یک رابطه ی شکست خورده را شفا بخشید یا ممکن است به دنبال یک عشق جدید باشید. از شما می خواهم که همین الان به آینه نگاه کنید. آیا آن شخص فوق العاده و دوست داشتنی را که به شما نگاه می کند، می بینید؟ این مهمترین شخصی است که شما می شناسید! خودتان.

اگرمی خواهید رابطه ای را شفا دهید، اولین رابطه ای را که نیاز است بهبود بخشید، رابطه ی شما با خودتان است. اگر شما خودتان نمی خواهید که با خود همراه شوید، چطور انتظار دارید کس دیگری با شما همراه شود؟

هر گاه با خود رابطه ی خوبی داشتید و شاد بودید، همه ی روابط دیگر شما نیز بهبود می یابد. یک انسان خوشحال و شاد، برای دیگران جذاب است. اگر به دنبال عشق بیشتری هستید، باید خود را بیشتر دوست داشته باشید. این یک قانون ساده است.

این یعنی انتقاد قدغن!،

شکایت و گله،سرزنش،واحساس تنهایی قدغن!..

یعنی در لحظه ی حال از خود خرسند و مسرور باشید و تصمیم بگیرید افکاری را انتخاب کنید که اکنون به شما حس خوبی می دهد.

برای تجربه ی عشق، تنها یک راه وجود ندارد، چرا که هرکسی آن را از راه متفاوتی تجربه می کند. بعضی از ما برای اینکه واقعاً عشق را تجربه کنیم، نیاز به در آغوش کشیده شدن و لمس شدن داریم تا عشق را احساس کنیم.

بعضی دیگر نیاز به شنیدن جمله ی ( دوست دارم ) دارند. بعضی نیز باید عشق بر آنها ثابت شود مثل هدیه یا یک شاخه گل. اغلب اوقات ترجیح می دهیم عشق را از راهی دریافت کنیم که ابراز عشق از آن راه برایمان راحت تر است.

پیشنهاد می کنم آینه ی خود را بردارید و هر روز دوست داشتن و عشق ورزیدن به خود را تمرین کنید.

در هر لحظه که می توانید جملات تأکیدی عاشقانه خود را بر زبان بیاورید، عشق در حال رشد به خودتان را، به خود نشان دهید. با خود مهربان و عاشقانه رفتار کنید. خود را مملو از عشق کنید. به خودتان نشان دهید که چقدر خاص هستید. زندگی همیشه همان چیزی را به ما منعکس می کند، که ما در درون خود احساس می کنیم. وقتی حس عشق و محبت در درون شما رشد می یابد، شخص مناسبی برای شریک شدن در این حس صمیمیت رو به رشد، مانند آهنربا جذب شما می شود.

اگر می خواهید افکار تنهایی و منزوی شما تبدیل به افکار کامل و متعالی بشود. باید یک جو ذهنی عاشقانه در درون و اطراف خود ایجاد کنید. اجازه دهید هر گونه احساس منفی در مورد عشق و صمیمیت محو شود. در عوض درباره شریک شدن عشق، موافقت و پذیرش با هر کسی که ملاقات می کنید، فکر کنید.

وقتی آنچه را که هستید واقعاً دوست می دارید، آرام و ایمن خواهید ماند و روابط شما در خانه ومحل کار فوق العاده خواهد بود. متوجه خواهید شد که واکنش شما به افراد و موقعیت ها تغییریافته است. چیزهایی که زمانی بینهایت برایتان مهم بودند، دیگر برایتان اهمیتی ندارند. افراد جدیدی وارد زندگی شما خواهند شد و احتمالاً یک سری افراد ناپدید خواهند شد. ممکن است در ابتدا کمی ترسناک باشد اما روحبخش و هیجان انگیز است.

 به یاد داشته باشید: وقتی افکار شادی بخش دارید، انسان شادی خواهید بود. همه می خواهند با شما باشند و همه ی روابط شما بهبود خواهد یافت و شکوفا خواهد شد.

جمله تأکیدی:

– در عمق وجودم، عشق بینهایت را احساس می کنم. من عشق هستم.

 

بر گرفته از کتاب تمرین با آینه

مرکز مشاوره گروه همراه سعادت آباد

0/5 (0 Reviews)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت