روانشناسی

10 پوزیشن سکس مناسب برای مردان با آلت تناسلی کوچک

آیا از اندازه آلت تناسلی مردانه خود راضی نیستید؟ نگران نباشید. با این پوزیشن های سکس می توانید عملکرد جنسی خوبی داشته باشید. طبق مطالعه ای که در سال 2015 انجام شده است، متوسط ​​طول آلت تناسلی مردانه 13 سانتی متر می باشد. اگر آلت تناسلی مردانه از این معیار کوتاه تر باشد، بنابراین از نظر آماری در گروه افراد با آلت تناسلی کوچکتر از حد متوسط ​​قرار دارید. در حقیقت  مطالعات نشان داده اند که زنان ابتدا به اندازه آلت تناسلی مرد اهمیتی نمی دهند و عملکرد جنسی برایشان مهم است. اگر پویشن های مناسب خود برای رابطه جنسی را بشناسید، می توانید عملکرد خوبی داشته باشید. اگر بدانید چه باید کنید، می توانید از آلت تناسلی کوچک خود به نفع خود استفاده کنید. چه بسا برخی ​​مردان با آلت تناسلی كوچك عملکرد جنسی بهتری دارند زیرا بیشتر تلاش می كنند.

1- پوزیشن داگی استایل

اگر آلت تناسلی مردانه کوچکی دارید، به عنوان یک قاعده کلی به دنبال هر موقعیتی باشید که نفوذ عمیق را تسهیل کند، بنابراین می توانید از کل طول آلت خود استفاده کنید. به همین دلیل پوزیش داگی گزینه خوبی است. این موقعیت خیلی پیچیده نیست، به شما یک دید عالی از نمای عقب می دهد  و می توانید به اطراف دسترسی پیدا کنید تا تحریک بیشتری بر روی کلیتوریس شریک خود انجام دهید. شما سرعت و الگوی نیروی خود را برای حداکثر دخول و لذت کنترل می کنید.

1- پوزیشن داگی استایل

2- پوزیشن روبه رو

این موقعیت برای پسرانی که آلت تناسلی کوچک دارند بسیار مناسب است زیرا کمتر به داخل و خارج شدن مربوط می شود و بیشتر در مورد تکان دادن در داخل آلت تناسلی شریکتان می باشد. همچنین این موقعیت امکان بوسه و نوازش بدن شریکتان را فراهم می کند.

پوزیشن روبه رو

3- پوزیشن غوطه وری کوچک

برای این پوزیشن، شریکتان از تخت، کاناپه یا صندلی استفاده می کند تا بدنش را بر روی شما قرار دهد. سپس عمل دخول در این موقعیت انجام می شود. اگر به درستی انجام شود، باید به شکل T باشید. این موقعیت اجازه دخول عمیق و دسترسی آسان به تحریک کلیتوریس را می دهد. واژن عصب های کمتری نسبت به کلیتوریس دارد که فقط در بیشتر موقعیت های استاندارد مقاربت به طور متناوب تحریک می شوند. به همین دلیل موقعیت هایی که تحریک کلیتوریس و دخول عمیق واژن را امکان پذیر می کنند برای افرادی که آلت تناسلی مردانه کوچکتر دارند ایده آل اند.

4- پوزیشن دختر گاوچران

مدل های مختلفی برای دختر گاوچران وجود دارد. توصیه فقط یكی از آن ها برای مردان با آلت تناسلی كوچك سخت است، زیرا به اندازه واقعی آلت تناسلی و همچنین زاویه آن بستگی دارد. اگر موقدخترعیت  گاوچران معمولی کارساز نبود، سعی کنید موقعیت دختر گاوچران چمباتمه ای را انجام دهید، که امکان دخول عمیق، تحریک دستی کلیتوریس و تحریک نقطه G را فراهم می کند.

پوزیشن دختر گاوچران

5- پوزیشن ایستاده

این موقعیت به نام دوچرخه نیز معروف است، باعث نفوذ فوق العاده عمیق می شود. در حالی که شریکتان به پشت دراز کشیده و پاهای خود را به سمت سینه بلند کرده است، لبه تخت یا میز بایستید. شریکتان باید زانویش را خم کند مانند زمانی که در حال انجام تمرین “دوچرخه سواری” می باشد. مچ پاهای وی را بگیرید و دخول را انجام دهید. این موقعیت نیز امکان دخول عمیق و تحریک دستی کلیتوریس را فراهم می کند.

پوزیشن ایستاده

6- پوزیشن دختر گاوچران معکوس

موقعیت دختر گاوچران معکوس بالارفته فقط یک تغییر ساده در دختر گاوچران معکوس کلاسیک دارد. برای به حداکثر رساندن دخول، یک بالش زیر لگن خود قرار دهید. بنابراین شما روی تخت یا زمین دراز می کشید و شریکتان روی شما نشسته است. ارتفاع اضافی در باسن شما احساس عمیق تری را برای شریکتان ایجاد می کند.

پوزیشن دختر گاوچران معکوس

7- پوزیشن قاشق چنگالی

این موقعیت عالی است زیرا به شما امکان می دهد از پای شریک خود به عنوان اهرم فشار استفاده کنید. از شریک خود بخواهید روی زمین دراز بکشد و یکی از پاهایش را به حالت مستقیم دراز کند. بین پاهایش زانو بزنید و پای دیگرش را مستقیم بالا بیاورید تا روی شانه شما قرار بگیرد. هنگام دخول پای او را نگه دارید و هنگام داخل و خارج شدن از آن برای فشار دادن و کشیدن استفاده کنید.

پوزیشن قاشق چنگالی

8- پوزیشن ستون

بر روی لبه ی یک کاناپه بنشینید و از شریک خود بخواهید که روی شما بنشیند، اما پاهایش رو به راست یا چپ باشد و نه مستقیم. این حالت باعث می شود که باسن وی کمی بیشتر از موقعیت دختر گاوچران معمول پایین باشد و دخول بیشتری ایجاد شود. هم چنین می توانید از دستان خود برای بالا و پایین بردن باسن وی استفاده کنید، یا اگر به اندازه کافی پایین نشسته اید، او می تواند با فشار دادن پاهای خود به زمین برای انجام این حرکت استفاده کند.

پوزیشن ستون

9- تحریک فوق العاده نقطه G

شاید بتوان گفت حداکثر دخول در این موقعیت ایجاد شود. از شریک خود بخواهید به پشت دراز بکشد، زانوهایش را به سمت قفسه سینه اش بکشید و به عقب بچرخیاند تا باسن او از زمین بلند شود. سپس می توانید جلوی شریک خود زانو زده دخول را انجام دهید. اگر زانوهای شما اجازه می دهد، در واقع می توانید در كنار وی چمباتمه بزنید و زانوهای خود را خارج از زانوهای وی بگذارید. این موقعیت عالی است زیرا باسن شریکتان بالا است و شما می توانید نیروی دخول خود را کنترل کنید. برای اطمینان از راحتی شریکتان این کار را روی فرش یا کاناپه یا تخت انجام دهید.

9- تحریک فوق العاده نقطه G

10- پوزیشن اتوی صاف

از شریک خود بخواهید روی شکم دراز بکشد و پاهایش را محکم به هم بچسباند. برای کمک به دخول بهتر، از یک بالش زیر لگن او بگذارید. به پشت دراز بکشید و از پشت دخول کنید. از آنجا که باسن های وی در موقعیتی بسته تر از باز است، اصطکاک بیشتری روی دیواره های واژن ایجاد می شود. هرچه شریکتان ساق پاهای خود را فشار دهد، اصطکاک و لذت بیشتری ایجاد می شود.

پوزیشن اتوی صاف
4/5 (24 Reviews)

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت