ازدواج

11 راه برای ارگاسم بهتر مردان

منصفانه است که بگوییم هر مردی باید ارگاسم قوی تر و شدیدتری داشته باشد. چرا نمی خواهید در هنگام رابطه جنسی ارگاسم های قوی و مردافکن داشته باشید؟ البته هر نوع ارگاسمی خوب است. اما تصور کنید هر بار که به اوج خود می رسید، ارگاسم کامل بدن تا حد حلقه زدن انگشتان پا را داشته باشید. البته نمی توان تضمین کرد که هر بار این اتفاق بیفتد، اما یک سری تکنیک های جنسی وجود دارد که می توانید هنگام رابطه جنسی و خارج از اتاق خواب اجرا کنید که می تواند اوج شما را به سطح بالاتری برساند. در این صورت شما در کل بدن خود حس اوج لذت را احساس خواهید کرد. در ادامه ما 11 روش ساده برای شما پیدا کردیم تا بتوانید ارگاسم خود را از حالت خوب به عالی تبدیل کنید.

1. نقطه حساس خود را لمس کنید

اگر تاکنون شناختی نداشته اید، با یکی از نقاط حساس  خود یا پرینه خود آشنا شوید. این نوار پوستی بین بیضه ها و پرینه شما است و یکی از مناطق بسیار حساس است که به خوبی به تحریکات جنسی واکنش نشان می دهد. این ناحیه مملو از انتهای عصب است، بنابراین واقعاً حساس است. برخی می گویند که با اعمال فشار بر روی این ناحیه، می توانند چندین ارگاسم داشته باشند. این احتملااً به این دلیل است که شما می توانید غده پروستات خود را از طریق پرینه در خارج تحریک کنید. در حین مقاربت یا رابطه جنسی دهانی، از شریک زندگی خود بخواهید که انگشت خود را در اینجا قرار داده و آن را فشار دهد تا فشار کاملاً درست شود.

2. برای داشتن ارگاسم های چندگانه تلاش کنید

فشار آوردن به نقطه حساس برای داشتن ارگاسم چندگانه کافی نیست. باید کمی بیشتر تلاش کنید. در غیر این صورت، تمام مردان در تمام مدت زمان رابطه دچار ارگاسم های متعدد می شوند. برای اینکه بتوانید در یک رابطه ارگاسم های چندگانه داشته باشید، باید عضله پوبوکوسیسئوس (PC) خود را که از استخوان شرمگاه تا استخوان دنبالچه کشیده شده است، تقویت کنید. عضله PC انزال را کنترل می کند و شما می توانید با انجام تمرینات کگل آنها را تقویت کنید. (در ادامه این وتمرینات را توضیح داده ایم). اگر می توانید انزال خود را از ارگاسم جدا کنید، می توانید سرخوشی ارگاسم را به طور مکرر و بدون هیچ دوره مقاومتی تجربه کنید.

ارگاسم چند گانه مردان

3. ورزش های کگل انجام دهید

ورزش کگل را زنان برای تقویت ارگاسم انجام می دهند. مردان هم می توانند این کار را انجام دهند.اساساً، تمرینات کگل راهی برای انقباض عضلات کف لگن است، که در هنگام رابطه جنسی به شما کنترل و قدرت بیشتری می دهد. انجام مکرر این تمرینات در روز می تواند شما را در داشته رابطه جنسی طولانی تر و همچنین رسیدن به ارگاسم های چند گانه توانا کند.

4. تغذیه مناسب ارگاسم داشته باشید

است. با رنگ های سبز شروع کنید. اسفناج به رقیق شدن رگ های خونی کمک می کند، که می تواند باعث افزایش جریان خون در دستگاه تناسلی شود. سبزیجات دیگر مانند کلم پیچ چوی منابع خوبی از فولات هستند که به عملکرد جنسی کمک می کنند.

حتما تخم مرغ بخورید. تخم مرغ ها غنی از ویتامین های گروه B هستند، که استرس را کاهش می دهند و برای یک میل جنسی سالم مهم هستند که این موضوع به معنای ارگاسم بهتر است. در آخر، مقداری بلغور جو دوسر یا اوت میل را در برنامه غذاییتان جا بدهید. جو دو سر و غلات کامل یکی از معدود راه های طبیعی برای تقویت تستوسترون در جریان خون شما است. تستوسترون بیشتر برابر با ارگاسم قوی تر است.

ارضای جنسی مردان

5. روش کنترل ارگاسم را امتحان کنید

تاخیر در ارگاسم می تواند دشوار باشد، اما وقتی صحبت از ارگاسم قوی تر می شود، ارزشش را دارد. یک مطالعه در ژورنال تحقیقات جنسی نشان داد که اگر افراد پس از رسیدن به حدود 90 درصد از راه رسیدن به نقطه اوج خود، مکث می کردند و پس از کمی کند شدن دوباره از سر می گرفتند، ارگاسم نهایی آنها بسیار قدرتمندتر بود. این یک روش ساده برای تقویت رابطه جنسی است: خودتان را به “اوج” ارگاسم خود برسانید، سرعت خود را کم کنید، مکث کنید، و سپس دوباره شروع کنید. قبل از اینکه به ارگاسم  برسید، سعی کنید این کار را دو یا سه بار انجام دهید.

6. تستوسترون خود را تقویت کنید

هورمونی که به شما در ارگاسم کمک می کند، همان هورمونی است که بدن هنگام دیدن تیم ورزشی مورد علاقه خود، بلند کردن وزنه در سالن بدن سازی یا تماشای سریال بازی تاج و تخت، تولید می کند. وقتی در جریان خون تستوسترون بیشتری داشته باشید، به احتمال زیاد به ارگاسم قوی تری می رسید. قبل از شروع رابطه جنسی، برخی از فعالیت های تقویت کننده تولید تستوسترون مانند دویدن را امتحان کنید.

7. بیضه های خود را به سمت بالا هدایت کنید

درست قبل از انزال، بیضه های شما به منظور افزایش قدرت بیشتر انزال تا نزدیکی بدن شما می رسد. اگر به تدریج، پیش از انزال بیضه ها را به سمت بالا هدایت کنید، احتمالاً بسیار تحریك كننده خواهد بود. از شریک خود بخواهید کف دست خود را به سمت بالا روی بیضه های شما قرار دهد و آنها را کمی به بدن نزدیک کند. این کار تحریک شما را افزایش می دهد و شدت ارگاسم شما را افزایش می دهد.

ارگاسم قوی در مردان

8. روی بدن تمرکز کنید

بعضی اوقات در حین رابطه جنسی، در ذهن خود گم می شوید – به این فکر می کنید که همسرتان چقدر جذاب(داغ) است، در مورد بهترین صحنه های تحریک کننده که دیده اید فکر می کنید، یا حتی به اینکه برای شام چه چیزی دارید، فکر می کنید. اما برای ارگاسم بهتر، به بدن خود برگردید. به این فکر کنید: زمانی که در حال دویدن هستید، اگر اجازه دهید ذهنتان نسبت به تمرکز کامل روی فرم خود سرگردان باشد، تمرین کاملا متفاوتی خواهید داشت. روی احساس جسمی تمرکز کنید و احساس خواهید کرد که بدن شما پاسخ متفاوتی می دهد.

9. سرعت نفس کشیدن را کنترل کنید

تنفس خود را کم کنید و سعی کنید سرعت آن را کاهش دهید تا  هماهنگ با رانش شما شود. هنگامی که در نقطه آغازی هستید، افزایش ضربان قلب خود را مشاهده می کنید و تنفس به طور طبیعی سریع تر می شود- اما کندتر نگه داشتن آن میزان اکسیژن و جریان خون را که به اندام تناسلی شما می رسد بهبود می بخشد و حتی اوج شما را تقویت می کند.

10. دوره مقاومت خود را کوتاه کنید

از نظر ذهنی، ممکن است بخواهید بعد از رسیدن به ارگاسم عالی، دور دیگری را طی کنید؛ اما اکثر مردان از نظر جسمی نمی توانند بلافاصله بعد از رابطه جنسی نعوظ پیدا کنند. امیلی مورس، متخصص جنسی به مجله سلامت مردان گفت ” یک دوره مقاومت را به زمانی که مرد پس از انزال دیگر قادر به نعوظ نیست، تعریف میکند .” این دوره برای هر مردی متفاوت است و می تواند از چند دقیقه تا یک روز کامل ادامه داشته باشد. با این حال بر طبق توضیحات او، روش هایی برای کوتاه کردن این مرحله وجود دارد. بهترین راه برای کاهش زمان مقاومت افزایش تحریک در مردان است. این روش  می تواند شامل انجام کاری متفاوت مانند امتحان کردن یک اسباب بازی یا تحریک آمیز صحبت کردن باشد. حتی ایجاد تغییرات کوچک نیز می توانند، هیجان مورد نیاز برای تقویت موتورهای دور دوم باشند.

ارضای جنسی مردان

11. فشار خون خود را کاهش دهید

در ابتدا، شما باید به علت حفظ سلامتی خود، فشار خون خود را در حالت پایین حفظ کنید. با این حال، پایین نگه داشتن فشار خون می تواند به فعالیت های جنسی شما نیز کمک کند. به این علت که آسیب ناشی از فشار خون بالا جریان خون را در سراسر بدن شما محدود می کند (از جمله آلت تناسلی مرد). این موضوع حفظ نعوظ را با مشکل رو برو می کند.

2/5 (1 Review)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت