تست های روانشناسی

تیپ شخصیتی ESFJ

تیپ شخصیتی ESFJ | مشاور

برون گرا - حسی - احساسی - قضاوتی

معرفی تیپ شخصیتی ESFJ

افراد دارای تیپ شخصیت ESFJ پرطرفدار هستند. این گونه شخصیتی بسیار رایج است و تا دوازده درصد جمعیت را تشکیل می‌دهد. مشاوران در دبیرستان، سردسته تشویق‌کنندگان است که فضا را ایجاد می‌کنند خود را در معرض توجه قرار می‌دهند و تیم‌های خود را به سمت پیروزی و شهرت هدایت می‌کنند.

مشاوران در ادامه زندگی خود همچنان از حمایت دوستان و عزیزانشان بهره می‌گیرند و به سازماندهی گردهمایی‌های اجتماعی می‌پردازند و هر کاری که بتوانند می‌کنند تا مطمئن شوند که همه راضی باشند.

روابط عاشقانه تیپ شخصیتی ESFJ

افرادی با تیپ شخصیتی ESFJ، در روابط عاشقانه خود ارزش زیادی برای اعتبار اجتماعی و احساس تعلق خاطر به طرف مقابل خود قائل هستند. این افراد بالاترین از خود گذشتگی و حمایت را در روابط خود دارند و احساس امنیت و ثباتی که به روابط عاشقانه ی قوی خود می دهند، بسیار دلگرم کننده است.

روابط دوستی تیپ شخصیتی ESFJ

افراد مشاور شخصیتی بسیار اجتماعی دارند، آنها حلقه ی بزرگی از دوستان در اطراف خود دارند و برای حفظ روابط خود زمان و انرژی زیادی صرف می کنند تا خود را به دوستانشان ثابت کنند. افراد مشاور، خون گرم و وفادار هستند.آنها معروف به این هستند که در کنار دوستان خود باقی می مانند و برایشان فرقی نمی کند که چه اتفاقی می افتد و همیشه برای دوستانشان منبع حمایت و تشویق هستند.

شغل های مناسب تیپ شخصیتی ESFJ

از آنجا که افراد با تیپ شخصیتی ESFJ، عملگرا هستند و قدرت اجتماعی بالایی دارند، مشاغلی که رضایت آنها را جلب می کند، معمولاً در رابطه با استفاده از این صفات به بهترین شکل می باشد. مُشاورها، افراد منظمی هستند و از نظم و ترتیب دادن به محل کار خود لذت می برند و اغلب در محیط هایی با وظایف و سلسله مراتب روشن و قابل پیش بینی، بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند.

کار عادی و یکنواخت برای تیپ شخصیتی مشاور، چالش برانگیز نیست. برای افراد مشاور، مشاغلی همچون مدیریت، مناسب است و به آنها اجازه می دهد که نه تنها محیط، بلکه افراد داخل آن را نیز سازماندهی کنند.

مهارت های عملی در کنار قابل اطمینان بودن آنها، شخصیت های مشاور را تبدیل به حسابدارانی شگفت انگیز می کند. گرچه آنها اغلب ترجیح می دهند حسابدار خصوصی باشند، به افراد کمک کنند و با آنها مستقیماً تعامل داشته باشند تا اینکه بخواهند حسابدار شرکتی در اتاق پشتی باشند و با اعداد و ارقام سروکار داشته باشند. مشاغل تحلیلی اغلب برای افراد مُشاور خسته کننده هستند. آنها نیاز به تعامل فردی و بازخورد احساسی دارند تا بتوانند واقعاً از کار خود لذت ببرند.

افرادی با تیپ شخصیتی ESFJ، شنوندگان خوب و یک عضو پر اشتیاق کارهای تیمی هستند، آنها در مراقبت های پزشکی و امور اجتماعی، عملکردی عالی دارند. تدریس، یکی دیگر از گزینه های شغلی برای افراد مشاور می باشد. آنها اقتدار را دوست دارند. البته آنها به اندازه کافی حامی و صمیمی هستند که این اقتدار را از سلطه جویی دور نگه دارند.

0/5 (0 Reviews)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت