تست های روانشناسی

تیپ شخصیتی ESTJ

تیپ شخصیتی ESTJ | مجری

برون گرا – حسی – منطقی– قضاوتی

معرفی تیپ شخصیتی ESTJ

مجریان نمایندگان سنت و نظم هستند و از درک خود در مورد امور درست، نادرست و قابل قبول اجتماع برای گردهم آوردن خانواده‌ها و جوامع استفاده می‌کنند. افراد دارای تیپ شخصیتی ESTJ از ارزش‌های صداقت، فداکاری و کرامت استقبال می‌کنند و دیگران به‌خاطر مشاوره‌ها و راهنمایی‌های روشن آنها برایشان ارزش قائل هستند، و از اینکه در مسیرهای دشوار پیشرو باشند خرسندند.

مجریان که از گردهم آوردن افراد در کنار هم احساس غرور می‌کنند، اغلب نقش سازمان‌دهندگان اجتماعی را ایفا می‌کنند و با سختکوشی همه افراد را برای شرکت در جشن رویدادهای محلی، یا در دفاع از ارزش‌های سنتی که خانواده‌ها و جوامع را در کنار هم نگه می‌دارد، گردهم می‌آورند.

روابط عاشقانه تیپ شخصیتی ESTJ

افرادی با تیپ شخصیتی ESTJ در روابط خود منحصر به فرد هستند و زمانی که از مرحله آشنایی وارد رابطه ای طولانی مدت و ثابت و نیز ازدواج می شوند، تغییر چندانی نمی کنند. از آنجا که افرادی با تیپ شخصیتی مجری، ارزش زیادی برای صداقت و روراستی قائل هستند، احتمال زیادی دارد که آنها در مورد شخصیت واقعی خود، علایق و اهدافشان از همان ابتدا صادق باشند و در طولانی مدت نیز به حرف های خود پایبند بمانند.

بنابراین تا زمانی که طرف مقابلشان حرف آنها را بفهمد و با آنها همراه باشد، آنها روابط بسیار خوب و پایداری را خواهند داشت.

روابط دوستی تیپ شخصیتی ESTJ

افرادی با تیپ شخصیتی ESTJ، دوستان سنتی و قدرتمندی هستند که برای وفاداری و ارزش های مشترک ارزش زیادی قائل هستند. دوستی با تیپ شخصیتی مجری اغلب با فعالیت ها و عادات مشترک و عوامل خارجی تعریف می شود، که چیزی فراتر از سازگاری فکری و عرفانی بسیاری از شخصیت های دیپلمات و تحلیلگر می باشد که بین خود به اشتراک می گذارند.

اما این موضوع به هیچ وجه روابط آنها را کم نمی کند. دوستی های افراد مجری، با اعتماد و علاقه متقابل می توانند تبدیل به روابطی قوی شوند که با تغییرات زندگی متزلزل نمی شوند.

شغل های مناسب تیپ شخصیتی ESTJ

مسیر های شغلی افرادی با تیپ شخصیتی ESTJ به روشنی و سادگی شخصیت آنها می باشد. با وجود این که مسیرهای زیادی برای افرادی با تیپ شخصیتی مجری وجود دارد که آنها می توانند از میان آنها انتخاب کنند، آنها تقریباً همیشه در شرایطی قرار می گیرند که وابستگی زیادی به سازمان و یا ساختار خاصی پیدا می کنند.

افراد مجری، برای سنت، ثبات و امنیت، احترام زیادی قائل هستند، صفاتی که آنها را به سوی پیشرفت در راستای مسئولیت و وابستگی آنها به یک سازمان سوق می دهند.

حس وفاداری افراد مجری باعث می شود، تا جایی که امکان دارد به کارکردن با یک کارفرما ادامه دهند و احترام آنها نسبت به نهادهای تثبیت شده اغلب منجر به کار کردن آنها با سازمان های معتبر می شود.

نیروی انتظامی، خدمات نظامی، بیمارستانها و شرکت های حقوقی برجسته همگی می توانند جایگاه مناسبی برای سالها خدمت افراد مُجری باشند.

افراد مُجری تصویری از یک شهروند نمونه هستند و آنها تلاش می کنند این تصویر ایده آل را در حرفه ی شغلی خود حفظ کنند. ویژگی های خاص این افراد باعث می شود که آنها در رهبری در هر عرصه ای موفق باشند.

از آنجا که افراد مُجری از سازماندهی افراد دیگر برای پایبندی به اصول، ارزشها و انتظارات آنها لذت می برند، می توانند مدیران بسیار تأثیر گذاری باشند.

5/5 (2 Reviews)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت