سبک زندگی و موفقیت

جفت روحی یا عشق آسمانی

جفت روحی چیست و در زندگی افراد چه نقشی دارد ؟ شاید شما هم رویای داشتن یک نیمه گمشده را در سرتان می پرورانید اما به تازگی عشق جفت روحی مورد تاکید قرار گرفته است. برای آشنایی بیشتر با این موضوع ادامه مقاله را دنبال کنید.

جفت روحی چیست و چه تفاوتی با نیمه گمشده دارد؟

جفت روحی همان فردی می باشد که بیشترین ارتباط را از نظر پیوند روح با شما دارد و به نوعی قانون کائنات آن را سر راه شما قرار داده است. در زندگی هر فردی اشخاصی وجود دارند که حس می کند بیشترین شباهت یا تفاهم را با او دارد. به این افراد چه فکر می کنید در عالم جهان آن پیوند عمیقی با اجاری جفت روحی گفته می شود. این را بدانید که جفت روحی و نیمه گمشده با هم متفاوت هستند. یکی از آنها این است که هر فردی تنها یک نیمه گمشده دارد اما می تواند چند جفت روحی داشته باشد.

نوعی از عشق ورزی که در در روابط جفت روحی رخ می دهد به گونه ای است که هر دو نفر حس میکنند برای زندگی یک عمر کنار هم ساخته شدند. با توجه به اینکه جفت های روحی چنین احساسی دارند فکر می‌کنند که می‌توانند نوعی ارتباط عاشقانه  به صورت انتقال فکر داشته باشند. افراد در این نوع رابطه جفت روحی قادرند در عین دوری فیزیکی از یکدیگر صمیمیت داشته باشند. یعنی میتوانند از واقعیت های فیزیکی فراتر بروند و حتی از نظر جنسی برای هم جذاب باشند. نمونه های از عشق ورزی به صورت جفت روحی مثل احساس لذت و یکباره حتی زمانی که دور از آن فرد هستند یا حس تحریک زیاد بدون هیچ محرکی. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله جذب همکار برای ازدواج را مطالعه کنید.

نشانه های انتقال فکر جفت های روحی

چگونه می فهمید که نوعی ارتباط عشقی به صورت انتقال فکر دارید؟ اگر دنبال علائمی برای آن هستید موارد زیر نشان می دهد که پیوند جفت روحی در بین شما وجود دارد:

احساس رضایت کامل از رابطه بدون هیچ نقص و کاستی

شما و فرد مقابل داستان زندگی تقریباً یکسانی دارید

احساس عشق و جاذبه شدید بین دو نفر

موقع ملاقات با او فکر می کنید که کلاً زندگیتان تغییر کرده است

حتی اگر مدت زمان کمی است که او را می شناسید اما دوست دارید در کنارش باشید

هر دو نفر شما به صورت اتفاقی و در یک شرایط پیش بینی نشده با هم آشنا شده اید

هر دو نفر شما با دوری از یکدیگر احساس نارضایتی دارید و نمی توانید با آن کنار بیایید

موقعی که یکدیگر را می بینید نوعی ارتباط قوی و خاص بین تان ایجاد میشود

شما حاضر هستید به هر قیمتی که شده او را ببینید

برخی اوقات از اینکه چقدر کنار او کامل شده اید و با او حس خوبی دارید هیجان زده می شوید

در نگاه اول با دیدن او احساس دوست داشتن و عشق شدید سراغ‌تان می آید

وقتی دو نفری همدیگر را خیلی خوب درک می کنید و هیچ چیزی نمی تواند بینتان فاصله بیندازد

با ورود او به زندگیتان احساس هدفمند تری خواهید داشت

 

چگونه عشق ورزی وابسته به انتقال فکر با جفت روحی تان را انجام دهید؟

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چگونه می توانید این نوع از عشق را تجربه کنید. نکات زیر می تواند برای شما کمک کننده باشد:

آرام باشید

اگر میخواهید در برقراری ارتباط با جفت روحی خود به سرانجامی برسید بهتر است سراغ و نگرانی را کنار بگذارید و آرام باشید. گاهی لازم است زمان هایی را انتخاب کنید تا در اوج آرامش ذهنی باشید مثلاً بعد از ظهر بعد از دوش گرم حمام یا در اول صبح سعی کنید توسط انتقال فکری ارتباط داشته باشید.

تصور کنید

به این فکر کنید که اگر در کنار او بودید چگونه با او ارتباط برقرار می کردید. هر چقدر که بتوانید جزئیات بیشتری تصور کنید شانس بیشتری برای ارتباط با جفت روحی خود خواهید داشت. هر کاری را که می خواهید انجام دهید آن را از قبل در ذهن خودتان ترسیم کنید.

مستقیماً با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید

گاهی اوقات بهتر است به فرد مورد علاقه تان بگویید که در حال تصور صمیمیت انتقال فکری با او هستید مخصوصاً اگر تازه با او آشنا شده اید. تصور کنید که از نظر فیزیکی در کنار یکدیگر هستید در حالی که ممکن است بین شما در عالم واقعیت فاصله زیادی باشد.

چگونه فرکانس جذب جفت روحی ارسال کنید؟

هر کاری که تاکنون بشر انجام داده است برای رسیدن به یک احساس خوشایند در زندگی است مثلاً رفتن به مسافرت یا خریدن ماشین جدید و هزاران موارد دیگر. نیاز عاطفی و داشتن یک شریک زندگی هم بهترین احساسی است که هر فردی دوست دارد داشته باشد. بنابراین اینکه دنبال جذب جفت روحی خود باشید امری کاملاً بدیهی است. چهار مرحله‌ای که لازم است برای جذب جفت روحی خود انجام دهید شامل:

خودتان و خواسته هایتان را بشناسید

جفت روحی به فردی گفته می‌شود که بیشترین تشابهات را با شما دارد. بنابراین اولین قدم برای جذب او این است که خودشناسی داشته باشید یعنی بدانید چه کسی هستید و چه خواسته هایی از زندگی دارید. این را بدانید که طبق قانون جذب افرادی جذبتان می شوند که از جنس خودتان هستند و شما نمی توانید فردی با فرکانس متفاوت را به سوی زندگیتان جذب کنید. هر فردی مجموعه ای از نقاط ضعف و قوت را دارد که لازم است آنها را بشناسد و اعتماد به نفسش را تقویت کند. اگر از عزت نفس پایین داشته باشید صرفاً نقاط منفی خودتان را می‌بینید و نمی توانید با یک فرد مناسب باید رابطه شوید. اما زمانی که به خودشناسی می‌رسید و میدانید چه چیزهایی حالتان را خوب یا بد میکند و چه نقاط مثبت و منفی دارید، بهتر میتوانید یک شریک زندگی ایده آل را پیدا کنید.

ویژگی های جفت روحی خود را لیست کنید

بهتر است در مورد ویژگی های شریکتان لیستی تهیه کنید و آنها را بنویسید. شما می توانید هرآنچه که می خواهید از صفات یا خصوصیات رفتاری یا ظاهر او نوشته و در مورد آنها بیندیشید. گاهی میتوانید از قانون مهندسی معکوس ناخواسته ها برای جذب افراد کمک بگیرید. مثلا اگر کسی که با او قبلا رابطه شده اید خسیس بود این بار می توانید از کائنات فردی متضاد با او را بخواهید. شما می‌توانید لیست تان را تغییر دهید و گاهی چیزهایی را به آن اضافه یا کم کنید. مهمتر از همه این است که این فرد چه حسی به شما میدهد. به این اصل مهم توجه کنید کائنات به ارتعاشات بیشتر از کلمات پاسخ می دهند. مسئله دیگر این است که از این قانون کائنات هرگز برای جذب یک فرد متاهل استفاده نکنید چرا که این بار قانون کائنات کارما برایتان فعال میشود و دامانتان را میگیرد.

به جذب جفت روحی خود باور داشته باشید

قبل از هر چیزی باور داشتن و احساس شایستگی مهمترین امر برای جذب خواسته ها است. این خواسته می تواند حتی مواردی به جز انتخاب یک شریک زندگی باشد مثلاً موفق شدن در یک آزمون، رسیدن به سطح درآمد خاص یا داشتن فلان ماشین یا خانه لوکس. تا وقتی باور و ایمان قوی داشته باشید و خودتان را شایسته آنها ندانید اتفاقی برایتان نمی افتد. اگر میخواهید شخصی حقیقی را وارد زندگیتان کنید که دوستتان داشته باشد ابتدا باید آن عشق را به خودتان بدهید و خودتان را قبول داشته باشید.

استفاده از تخیلات

تصور کنید که اگر واقعاً شریکتان را جذب کرده بودید و الان کنارتان بود چه احساسی داشتید؟ تصور کنید که کنار یکدیگر قدم می زنید و از بودن در کنار هم لذت می برید. وقتی چیزی را احساس می کنید و باور دارید ارتعاشاتی را به جهان میفرستید که آن را به سوی تان جذب میکند. بهترین زمان برای تصویرسازی شبها قبل از خواب و صبح ها بعد از بیدار شدن است زیرا ذهن در آن موقع در بهترین حالت برای جذب قرار دارد.

نکات لازم برای جذب جفت روحی

برخی از نکاتی که لازم است برای جذب جفت روحی بدانید و آنها را حتماً به کار ببرید شامل موارد زیر هستند:

فردی خاص در ذهن تان نباشد

برای جذب جفت روحی هرگز به دنبال شخص خاصی نباشید چرا که شما نمی توانید کسی را وادار کنید که به زور در کنار شما باشد مگر اینکه خودش هم بخواهد. اجازه دهید کائنات هر کسی را که مناسب شما باشد در فرصت لازم به سوی تان بکشاند. اینکه بخواهید فردی خاص وارد زندگیتان شود و او چنین این خواسته نداشته باشد باعث میشود که تاثیراتش را در زندگی تان ببینید.

استفاده از افعال زمان حال

بهتر است که از افعال زمان حال برای رسیدن به خواسته های تان استفاده کنید. ایین نکته مهم را بدانید که کلمات انرژی و فرکانس دارند و اینگونه نیست که کلمه‌ای که از دهانتان بیرون می‌آید فاقد تاثیر باشد چراکه با همان کلمات با جهان دیالوگ می کنید. پس مراقب کلماتی که استفاده میکنید باشید مخصوصا اگر عادت دارید که در جملات خود از کلماتی با بار منفی استفاده کنید. این عادت را حتماً کنار بگذارید و از این به بعد به خودتان قول دهید که به جای آن از جملات مثبت استفاده کنید. واقعیت این است که موقعی که شما چیزی را دور از ذهنتان تصور میکنید و بابت آن حسرت دارید یعنی نمی توانید آن را برای خودتان در زمان حال تصور کنید. پس در حال فرستادن فرکانس منفی به کائنات هستید.

نگران زمان و مکان جذب جفت روحی خود نباشید

بعضی از افراد تصور می‌کنند که جفت روحی آنها باید حتماً در زمان مشخصی پیدا شود شود و اگر خواسته شان طبق آن زمانی که میخواست بیش نرفت ناامید می شوند. کائنات خودش فردی را که می‌خواهید برای یک عمر زندگی در کنارش باشید انتخاب می کند. اینکه شما نگران رسیدن به او باشید یعنی اینکه که هیچ اعتمادی قانون جهان انرژی ندارید. پس تعجب نکنید که به نتیجه دلخواهتان نرسیدید. اگر واقعا به این قانون اعتماد دارید بعد از نوشتن فهرست ویژگیهای جفت روحی خود با خیال راحت زندگی کنید و بدانید که دیر یا زود می رسد.

 

کلام آخر

بودن در یک رابطه عاشقانه و یافتن جفت روحی آرزوی هر انسانی است. ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که در یک رابطه عاشقانه هستید یا این که میخواهید شریک عاطفی را به سمت خود جذب کنید. آنچه می تواند انسان را وارد یک رابطه سالم کند و یک عمر خوشبختی او را تضمین می کند ابتدا رسیدن به خودشناسی است. گاهی عزت نفس کم یا نشناختن خود می‌تواند افراد را به دام رابطه های ناخواسته بیندازد. بنابراین در این زمینه توصیه می‌شود که مسائل خود را با یک روانشناس و مشاور با تجربه در میان بگذارید.

4/5 (7 Reviews)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت