روانشناسی

راه های جذاب بودن برای زنان

همه ما مردان از خود پرسیده ایم که زنان چه می خواهند چه چیزی باعث می شود به مردی جذب شوند. مردان به طور معمول خواهان داشتن موفقیت، احترام و یک رابطه عاطفی هستند. با این که این موارد برای مردان تقریبا برابر با عشق است، اما  چنین موضوعی در زنان به این سادگی نیست.

مردان تصور می کنند که خرج کردن و خرید هدیه های مختلف برای زنان آن ها را تحت تاثیر قرار داده و یا داشتن قد بلند تر یا پول بیشتر در نظر آنان جذاب است. اما آیا این تصور حقیقت دارد؟ چه کارهایی را می توان انجام داد تا در نظر زنان جذاب تر شد؟ در این مطلب به 7 ویژگی مهم اشاره شده است که مردان را در نظر هر زنی جذاب نشان خواهد داد.

1- یک رهبر باشید.

رهبری را می توان به صورت توانایی هدایت و مدیریت کلامی یا الگویی توصیف کرد. کنترل کردن در رهبری جایی ندارد. زنان تمایل دارند که همراه یک رهبر و نه یک دیکتاتور باشند. زنان در روابط عاطفی می توانند به ما اعتماد کنند. بیان اهداف خود از داشتن رابطه با آن ها بسیار اهمیت دارد. موارد زیر نمونه هایی از چگونگی نشان دادن توان رهبری در مردان است:

ویژگی مردان جذاب
در تصمیم هایتان رابطه را در نظر بگیرید.

در هنگام تصمیم گیری همواره به جای تاثیر تصمیم برای خود، تاثیر آن بر رابطه را در نظر بگیری. تاثیر تصمیم ها بر رابطه عاطفی مهم تر از احساسات فردی است.  نیاز های او را در اولویت قرار دهید. برای این کار از خود گذشتگی در روابط عاطفی ضروری است.

فعالیت هایی را انجام دهید که به رشد رابطه کمک می کند.

 توجه کردن به سلامت فیزیکی، عاطفی و روانی رابطه به تقویت آن و کشش بیشتر بین دختر و پسر کمک می کند.

آن چه را شروع کرده اید به پایان برسانید.

این توصیه برای اقدامات کوچک است و می تواند نمونه ای از قابل اتکا بودن مرد باشد.

پیروی از این توصیه ها می تواند علاقه و اشتیاق مرد را به رابطه نشان دهد.

2- ارتباطی فعال داشته باشید.

ارتباط به بیان ساده تبادل ایده، نیاز ها و تمایلات است. واضح است که زنان بیش از مردان به صحبت کردن علاقه مند هستند. محققان دریافته اند که زنان و مردان به ترتیب حدود 20 هزار و 7 هزار کلمه در طول روز صحبت می کنند. بدین ترتیب، زنان به طور میانگین 3 برابر بیشتر از مردان حرف می زنند. این آمار و گفته ها دارای 2 نکته برای مردان است که در پایین بیان شده اند:

مردان بیش از صحبت کردن باید شنونده باشند.

در صورتی که مردان نیز به طور فراوان صحبت کنند، فضایی رقابتی برای حرف زدن به وجود می آید. زنان بیشتر به روش گفتاری افکار و احساسات خود را با دیگران در میان می گذارند. در صورتی که مردان نیز به اندازه زنان صحبت کنند امکان دارد فرصت کافی برای گوش دادن به حرف های زنان را نداشته باشند.

مردان بیش از صحبت کردن باید شنونده باشند.
کلمات را به درستی انتخاب کنید.

مردان باید تلاش کنند تا حد امکان کلامشان معتبر و ارزشمند باشد. برای داشتن این ویژگی نیاز نیست همه فیلسوف باشند اما به دلیل کمتر صحبت کردن باید در انتخاب کلمات خود دقت کرد. با توجه به این که مردان کمتر صحبت می کنند، در صورت گفتن کلمات نامناسب یا توهین آمیز فرصت کمتری برای توضیح دادن دارند. استفاده از تعداد کلمات کمتر همواره امکان بیان تمامی جزئیات ممکن را به فرد نمی دهد. اما در این مواقع مردان باید به جای بیشتر صحبت کردن، بر انتخاب مناسب و درست کلمات خود بیشتر تمرکز کنند.

تسلط بر هنر برقراری ارتباط دشوار بوده و در هر رابطه متفاوت است. روش یافتن نیاز ها در رابطه عاطفی، ارتباط نامیده می شود. هر دو نفر باید درباره موارد زیر با یکدیگر صحبت کنند:

  • اهداف و آرزو ها
  • ترس ها و درد ها
  • باورها و ارزش ها
  • ارتباط با انتظارات و قوانین رابطه و دوستان
روش های جذب زنان

توجه کنید که نیاز های رابطه بسته به هر مرحله از زندگی تغییر کرده و هر دو نفر باید نحوه ارتباط جهت سازگاری با این تغییرات را فرا گیرند. مردان باید زبان خانم خود را یاد بگیرند. زنان در زبان مخصوص دارای مفاهیم خاصی هستند که به معانی خاصی نیز اشاره دارند. این مفاهیم می توانند زبانی یا رفتاری باشند. هنگامی که مردان به این مفاهیم خاص توجه و آن ها را درک می کنند، نزد زنان امتیاز بالا تری می گیرند.

مردان جذاب

3- دیگران را در اولویت قرار دهید.

این جمله مفهومی فرا تر از خود خواه نبودن دارد. مردانی که این توصیه را رعایت می کنند قبل از خود، به دیگران فکر می کنند. در اولویت قرار دادن دیگران ویژگی ارائه دهنده بودن را در مردان نمایان می کند. مردان با به نمایش گذاشتن این ویژگی خود، ارزشمند بودن زن را برای خود به او اثبات می کنند.

در عوض، زنان نیز همین ویژگی را به صورت ذاتی برای مردان خود خواهند داشت. ملاحظه گری ارتباط تنگاتنگی با از خود گذشتگی داشته و قدم مناسبی به سمت بلوغ عاطفی به شمار می رود. ملاحظه گری ترکیبی از ویژگی های زیر است:

  • از خود گذشتگی: تمایل به گذشتن از خود
  • توجه: گوش دادن به نیاز های او
  • دلسوزی: مهربان بودن با همسر یا شریک زندگی خود
  • صداقت و درستکاری: داشتن صداقت و بزرگواری یک ویژگی شخصیتی فوق العاده به شمار می آید.
دیگران را در اولویت قرار دهید

4- ادب را رعایت کنید.

هیچ چیزی بد تر از وقت گذراندن با افرادی که ادب و آداب را رعایت نمی کنند، وجود ندارد. این موارد هیچ ارتباطی با بزرگ شدن در یک محیط مردانه یا شرکت در ورزش هایی با محیط مردانه ندارد. گفتن کلماتی همچون “لطفا” و “متشکرم” از نشانه های رعایت آداب اجتماعی است. آداب اجتماعی را می توان به چندین روش مشاهده کرد.

رفتار مودبانه

از جمله این رفتار ها می توان به باز کردن درب ها برای خانم ها و قرار دادن آن ها در سمت دور از خیابان در هنگام راه رفتن دو نفره اشاره کرد.

رعایت ادب گفتاری

زنان ظریف و حساس هستند و باید به همین روش نیز با آن ها رفتار شود. استفاده از کلمات و لحن نامناسب برای زنان ناراحت کننده است. رعایت ادب در هنگام صحبت با یک خانم صرف نظر از این که بار اول یا صدم است، سبب محبوبیت مرد در خاطر او می شود.

در قرارهای ملاقات خوب است که موارد زیر را رعایت کنید تا همانند یک جنتلمن به نظر بیایید:

  • هنگام نشستن صندلی را برای او بکشید.
  • تا زمانی که سفارش او آماده نشده است از خوردن یا نوشیدن اجتناب کنید.
  • به جای توجه به بدن، به صورت او توجه کنید. توجه مختصر و تحسین این زیبایی ها مشکلی ندارد اما خیره شدن به این نواحی از ادب به دور است.
مرد مودب و جذاب

5- خانواده محور باشید.

با این که تمامی زنان به ازدواج و تشکیل خانواده علاقه ای ندارند، اما اکثریت غالب آن ها به این موارد نیاز دارند. تمایل به تشکیل خانواده، داشتن فرزند و رفتار مناسب با فرزندان فرد مقابل جذابیت مردان را بیشتر می کند. امروزه، داشتن کودک برخلاف گذشته مساله چندان مهمی به چشم نمی آید. داشتن فرزند، به معنای از دست دادن شانس آشنایی و ازداوج نیست. تبدیل شدن به یک پدر نمونه و حمایت کننده بیانگر موارد زیر برای زنان است:

  • مرد تمایل به داشتن فرزند دارد.
  • در صورت داشتن فرزند، صرف نظر از نتیجه رابطه مرد در کنار او خواهد بود.
  • مرد جزو افرادی نیست که کودکان را بدون پدر رها کند.
خانواده محور باشید

خانواده محور بودن همچنین بدین معناست که فرد مقابل بدین صورت تصور می کند که او در حین گفتگو ها و قرار های ملاقات به عنوان همسر مرد اولویت بندی می شود. یک روش دیگر برای نشان دادن ویژگی خانواده محوری این است که مرد امکان مشاهده ارتباط بین خود و خانواده اش را برای زن فراهم کند.

حتی در صورت نزدیک نبودن خانواده، احساسات و تمایل خود به آن ها را می توان به فرد مقابل نشان دهد. مردان باید تمایل به نزدیکی به کودکان خود و اجتناب از تکرار شدن چرخه های قبل را به فرد مقابل خود نشان دهند.

6- آسیب پذیر باشید.

این مورد اغلب برای مردان دشوار است. مردان به مرد و قوی بودن خود افتخار می کنند اما در حقیقت آن ها هم همچون زنان دارای احساسات هستند. زنان باید راحت بودن مردان با خود را مشاهده و تجربه کنند. نشان دادن آسیب پذیری خود بیانگر اعتماد عمیق است که در نتیجه سبب افزایش اعتماد زنان نیز می شود. البته، در مراحل اولیه آشنایی با افراد نباید چنین رفتاری را از خود نشان داد. لازم به ذکر است که باید این رفتار را به اندازه انجام داد. در عمق ویژگی آسیب پذیر بودن، شجاعت و نترسیدن نهفته است.

آسیب پذیر باشید

7- شوخ طبع باشید.

این شوخ طبعی باید مناسب، مودبانه و به موقع باشد. مردانی که مواقع جدی و شوخی را از یکدیگر تمایز داده و تعادل مناسبی بین آن دو برقرار می کنند کمیاب هستند. مردان با داشتن حس شوخ طبعی می توانند در مواقع ناراحت کننده و دشوار لبخند به لب فرد مقابل آورده و نمره اعتماد به نفس خود را در ذهن او بیشتر می کنند. مردان شوخ طبع ذهنی خلاق داشته و سرزنده و شاداب هستند که زنان این ویژگی ها را تحسین می کنند.

5/5 (1 Review)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت