مراقبت از خانواده

قدرت به مرد زندگیتان بدهید

اگر میخواهید برای همیـــشه او را برای خـــود داشته باشید مـــــردتان را بهتر بشناسید و به او قـــــدرت بدهید با نادیده گرفتن و انتقادات فراوان از مرد زندگیت بدانید که دیگر پری رویاهایش نخواهـــــید بود.

  • اگر خودتان دارای درآمد هستید هرگز این درآمد و پولتان را به رخ همسرتان نکشید حتی اگر درآمد بیشتری دارید هــــــــرگز به روی خودتان هم نیاورید.
  • مـــــطلــقا او را با کسی مقایسه نکنید …. نگویید شوهر فلانی دو تا خانه دارد ، فلانی اینقدر درآمد دارد و تو همیشه مثل گداهــــــایی !!
  • تـــــــو بــی عرضـــه ای …. این یعنی فرو ریختن مرد ، یعنی به دست خود خانه را خــــراب کردن !! هر مفهوم مشابه تو بی عرضه ای فاتحه ای بر صمیمیتــــ  و عشــــق متقابل مـــرد است
  • مرد خود را حـــــلال مشکلات بدانید…مشکل را به او بگویید و از او بخواهید آن را حـــــل کند و تایید کنید که تنها او قادر به حل این مسئله است.مشاوره خانواده
  • هیچوقت مرد را اندرز ندهید و نصیحتــــ نکنید …..چرا که آنها دوست دارند مشکلاتشان را به تنهایی حل کنند و اگر به شما چیزی نمی گویند یعنی به تنهایی قادر است موضوع را حل و فصل کند و گرنه در صورت لزوم با شما در میان می گذارند.  ” با نصیــــحتــــــــ نــــکردن ، زندگی خود را عـــاشقانه تر کنید. “
  • ســــکـــوتـــــــــ مرد را نشکنید….. این اشتباه خانم هاست که وقتی مرد ساکتــــــ است ، مدام به سمت آنها می روند و با آنها حرف میزنند در صورتیکه اگر او ساکتـــــ است به سکوتــــــ نیازمند است و احــــتــــرام  به این سکــــوتــــــ یعنی صــمیمــــیتــــ بیشتر . سکوتــــ طولانی در زنان ممکن است به معنی آزرده خاطر بودن باشد اما در مورد مردها اینطور نیستـــــ!!!!
  • به مــــردان فـــضــــا بدهــــید….. گـــاهی مرد خود را رها کنید تا با خود خلوتــــ کند ، با دوستانش به ورزش برود و حتی به خانواده خود تـــنهـــا سر بزند !!!! مــــدام دنبال او نباشید فضای رها شدن ، این چیزی است که آنها گاهی به آن نیاز دارند … بـــاور داشته باشید اگر به آنها این فـــضــــا را هــدیه کنید ، آنها نیز به شما عشق می ورزند.
  • مــــــــرد دوستــــــ دارد که از او قدردانی شـــود ….. تـــشکـــر به مرد قدرتـــــــ پرواز می دهد . از هر کار کوچکـــــ ی که برای شما انجام می دهد تشکر و قدردانی کنید تا او نیز بـــی حـــســـاب به شما عشق بورزد .
  • مـــــــرد باید تــاییــــــد شود ….. تواناییهایشان را تایید . مدام تایید کنید او صاحب بهترین توانایی ها و شایسته ترین مرد است و تــاییــــد مـــرد ها یعنی فــــوران صــمیـــمیـــتــــــــ. 
  • بــاید مـــورد اطمینان بـــاشد پس به او اعـــتماد کنید . با اطمینان خاطر به اینکه او می تواند و شما نیز می توانید به راحــتی بسیاری از کارها را به او بسپارید.

 

زیــنــتـــــــ  خـــــضــــــری 

کارشناس ارشد روانشناسی 

مرکز مشاوره گروه همراه سعادت آباد 

0/5 (0 Reviews)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت