تست های روانشناسی

تیپ شخصیتی ENFJ

تیپ شخصیتی ENFJ | قهرمان

برون گرا - شهودی - احساسی - قضاوتی

معرفی تیپ شخصیتی ENFJ

قهرمانان رهبرانی بالفطره و سرشار از عشق و شور و جذبه هستند. این شخصیت‌ها که حدود دو درصد از جمعیت را تشکیل می‌دهند، اغلب سیاستمداران، مربیان و معلمان ما هستند که الهام ‌بخشیدن دیگران برای برای موفقیت و انجام کارهای خوب در جهان هستند. افراد با تیپ شخصیتی ENFJ به‌طور طبیعی دارای اعتماد به نفس هستند که موجب پدید آمدن نفوذ می‌شود، از هدایت کردن دیگران برای همکاری با یکدیگر و بهبود بخشیدن خود و جامعه‌شان دچار غرور و شادی می‌شوند.

روابط عاشقانه تیپ شخصیتی ENFJ

افراد با تیپ شخصیتی ENFJ، روابط و قرار ملاقات های خود را جدی می گیرند و طرف مقابل خود را برای روابط طولانی مدت انتخاب می کنند، نه این که صرفاً یک رابطه ی دوستی موقت باشد که هر کسی می تواند به دنبال آن باشد. برای افراد قهرمان واقعاً هیچ چیزی لذت بخش تر از کمک به عشق خود برای رسیدن به اهدافش نیست و گره خوردن زندگی دو طرف متعهد در رابطه، فرصتی عالی برای انجام چنین کاری است.

روابط دوستی تیپ شخصیتی ENFJ

وقتی که صحبت از دوستی می شود ، افراد قهرمان نمی توانند شخصیت منفعلی داشته باشند. در حالیکه برخی از شخصیت های دیگر ممکن است پستی و بلندی های دوستی را بپذیرند و با گذر زمان احساساتشان تغییر کند، شخصیت های قهرمان برای حفظ ارتباطات خود، فعالانه تلاش می کنند و دوستی های خود را بسیار مهم و با اهمیت می دانند، نه چیزی که اجازه دهند در اثر بی توجهی یا تنبلی از بین رود.

این فلسفه ی ارتباط واقعی، هسته ی اصلی افراد قهرمان می باشد و در حالیکه در محل کار و روابط عاشقانه آنها این ویژگی را می توان دید، در عمق دوستی های افراد قهرمان بیشتر نمود پیدا می کند.

شغل های مناسب تیپ شخصیتی ENFJ

وقتی که صحبت از پیدا کردن شغل می شود، افرادی با تیپ شخصیتی ENFJ به دنبال شغلی هستند که به آنها اجازه می دهد کاری را که بیشتر از همه عاشق آن هستند انجام دهند: کمک کردن به دیگران!

مردم کمک دریافت کردن را دوست دارند و حتی حاضرند بهای آن را بپردازند. افراد با تیپ شخصیتی ENFJ به رابطه برقرار کردن با دیگران علاقه دارند و با خوش مشربی و صمیمیتی به آنها نزدیک می شوند که از چشم آنها پنهان نمی ماند.

کار مذهبی و اجتماعی، تدریس، روانشناسی و مشاوره در تمامی زمینه ها، مشاغل محبوب افرادی با شخصیت قهرمان هستند که به آنها این فرصت را می دهند که در راستای یادگیری، رشد و مستقل تر شدن دیگران به آنها کمک کنند. این نگرش، همراه با مهارت های اجتماعی، هوش احساسی و تمایل به شناخته شدن این افراد، نشان می دهد که آنها برای مشاغل مدیریت منابع انسانی، برنامه ریز و سیاستمدار– و هرچیزی که به جامعه یا سازمان کمک می کند تا عملکرد بهتری داشته باشند- ساخته شده اند.

از همه مهمتر، افراد قهرمان به صورت خلاقانه و صادقانه ای قادر به ابراز وجود هستند، این ویژگی آنها را قادر می سازد که در مشاغلی مانند نماینده فروش و مشاور تبلیغاتی کار کنند و نیازها و خواسته های مشتریان خود را برآورده کنند تا بتوانند آنها را خوشحال تر کنند.

0/5 (0 Reviews)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت