ازدواج

نشانه های خیانت همسر

آیا فکر می کنید که همسرتان به شما خیانت می کند؟ چطور می توانید مطمئن شوید که حستان دست است یا نه؟ معمولاً اگر این سوال را می پرسید، مشکوک هستید که قربانی خیانت شده اید، یا حداقل اینکه در روابط شما مشکلی پیش آمده است. علائم خیانت در هر رابطه ای متفاوت است، اما برخی نشانه های مشترک وجود دارد که می توانید به دنبال آن ها بگردید. اول و مهمتر از همه، اگر دلتان به شما می گوید که همسرتان خیانت می کند، ممکن است درست باشد.

با این وجود، پیش از نتیجه گیری قطعی در مورد رفتار او، باید شواهد دیگری جمع آوری کنید. اینجا ما نشانه های خیانت همسر را که تجربه نشان داده است با احتمال بالایی درست هستند، برای شما لیست کرده ایم. اما یادتان باشد که همیشه تا مطمئن نشده اید دست به هیچ اقدام زودهنگامی نزنید.

1. به ظاهر خود بیشتر از قبل می رسد

اگر شریک شما به طور ناگهانی شروع به ورزش و تغذیه سالم می کند، این می تواند نشانه آن باشد که سعی می کند برای شخصی جذاب تر به نظر برسند (احتمالاً شما، یا احتمالاً یک شریک دیگر). اگر همسر شما که تا دیروز بوی پوشک فرزندتان را می داد، ناگهان از عطرهای خوش بو استفاده می کند، این ممکن است نشان دهنده وجود یک رابطه باشد. اگر ظاهر شریکتان در پیش شما یکسان است، اما برای کار یا برخی از وقایع اجتماعی به طور قابل توجهی به خودش می رسد، نگران کننده است.

2. استفاده مخفیانه از تلفن همراه یا کامپیوتر

اگر زن یا شوهر شما در حال خیانت باشد، بیشتر از گذشته از تلفن همراه و کامپیوتر خود مخفیانه استفاده می کند. اگر تلفن و لپ تاپ شریک شما قبلاً گذرواژه نداشته و اکنون دارد، نشانه خوبی نیست. اگر شریک شما به طور ناگهانی شروع به حذف متن و پاک کردن تاریخچه مرورگر خود به طور روزانه می کند، این نشانه خوبی نیست.

اگر همسر شما هرگز تلفن همراه خود را از خودش دور نمی کند، حتی هنگام دوش گرفتن آن را به داخل حمام می برد، نشانه خوبی نیست. اگر می خواهید تلفن شریک خود را چک کنید و وی پاسخ منفی می دهند، این مساله نیز مشکل است. آیا مسائلی را از شما می خواهد مخفی نگه دارند؟

استفاده مخفیانه از تلفن همراه یا کامپیوتر

3. زمان های زیادی غیر قابل دسترس است

اگر شوهر یا زن شما در حال خیانت باشد، احتمال اینکه پاسخگوی تماس های شما نباشد و به پیامک های شما پاسخ ندهد، بیشتر است. ممکن است بهانه هایی به عنوان بودن در جلسه، در حال رانندگی بودن، بودن در “یک ناحیه بدون آنتن ” را استفاده کند. اگر شریکتان در زمان کار یا سفر کاری غیرقابل دسترس باشد، نشانه بدی است.

4. تغییر در رفتار جنسی و تعداد رابطه جنسی با شما

هم کاهش و هم افزایش میزان فعالیت جنسی در روابط شما می تواند نشانه خیانت باشد. رابطه جنسی کمتر به دلیل تمرکز همسرتان روی شخص دیگری باشد. رابطه جنسی بیشتر نیز نشانه ی این است که سعی می کند آن را بپوشاند. نشانه احتمالی دیگر خیانت این است که رابطه جنسی شما و همسرتان از نظر عاطفی ضعیف تر شده باشد.

یکی دیگر از علائم احتمالی این است که شریک زندگی شما در حال وارد کردن تکنیک ها و فعالیت های جدید در زندگی جنسی شما باشد. تا آنجا که ممکن است از آن لذت ببرید، این امکان وجود دارد که وی خارج از رابطه با شما ترفندهای جدیدی یاد می گیرد.

5. نسبت به شما خصومت آمیز و پرخاشگر شده است

 خیانت کاران رفتار خود را (در ذهن خود) منطقی جلوه می دهند. یکی از راه های انجام این کار این است که تقصیر را به گردن شما می اندازد. وی به خود می گوید که شما مانند زمانی که با شما ازدواج کرده است به نظر نمی رسید، یا در روابط جنسی به اندازه کافی تنوع ندارید، یا از همه کارهای شگفت انگیزی که برای شما انجام می دهند قدردانی نمی کنید.

بنابراین وی لیاقت داشتن یک سرگرمی در جای دیگر را دارد. غالباً، توجیهات داخلی وی برای خیانت به بیرون درز می کند و رفتار بدی نسبت به شما و رابطه با شما پیدا می کند. اگر به طور ناگهانی به نظر می رسد کاری که انجام می دهید درست نیست، یا کارهایی که قبلاً شریک زندگی شما را آزار نمی داد، اکنون به طور ناگهانی آزار می دهد یا انگار از شما دور می شود، می تواند نشانه قوی خیانت باشد.

نسبت به شما خصومت آمیز و پرخاشگر شده است

6. تغییر برنامه کاری

 هنگامی که شریک شما – که هرگز یکبار هم دیروقت کار نکرده است – ناگهان باید تا دیروقت کار کند و دیر می کند و این اتفاق بیشتر و بیشتر می شود، ممکن است نشانه این باشد که دارد خیانت می کند. اگر همسرتان هرگز به سفر کاری نرفته و ناگهان نیاز به سفر برای کار پیدا کرده است، می تواند نشانه ای باشد که وی قرار است آخر هفته را با یک فرد دیگر بگذراند.

بهانه هایی برای دیر کردن مانند پنچر شدن لاستیک ماشین، تمام شدن باتری ماشین، ترافیک، گذراندن وقت اضافی در باشگاه، و بهانه های مشابه برای تأخیر یا غیبت ممکن است نشان دهنده ی خیانت باشد. یک شریک خیانت کار ممکن است به طور ناگهانی رفتن دنبال بچه ها، تولد و سایر رویدادهای مهم و غیره را فراموش کند.

7. دوستان و اطرافیان خیانت را حس کنند

معمولا کسی که مورد خیانت قرار گرفته است، آخرین کسی است که به این موضوع پی می برد. دوستان فرد خیانت کار اغلب از همان ابتدا در مورد خیانت اطلاع دارند و دوستان خود شما احتمالاً مدت ها قبل شما را در جریان گذاشته باشند. این دانستن معمولاً باعث می شود که این افراد در اطراف شما احساس ناراحتی کنند. دوستان فرد خیانت کار ممکن است سعی کنند از شما دوری کنند یا با شما بیش از حد خوب برخورد کنند. دوستان خود شما نیز ممکن است سعی کنند از مکالمه در مورد رابطه شما خودداری کنند و با خوشرویی زیاد رفتار کنند.

8. هزینه های غیر قابل توضیح

اگر هزینه های عجیب و غریب در کارت های اعتباری شریک شما وجود دارد، یا ناگهان پول کمتری در حساب های بانکی و حساب سرمایه گذاری وی وجود دارد، نشانه احتمالی خیانت می باشد. اگر از شریک خود در مورد این هزینه ها سوال کنید و پاسخ وی نادرست به نظر برسد، به احتمال زیاد جواب وی غیر واقعی است.

خیانت هزینه زیادی دارد: هدایا، سفرها، شام، اتاق هتل و … هزینه های خیانت می تواند خیلی سریع جمع شود. اگر برداشت های نقدی زیاد یا شواهدی از خرید از مکان هایی را مشاهده می کنید که وی هرگز به آن ها مراجعه نمی کند، نشانه خوبی نیست.

علائم خیانت

9. صمیمیت عاطفی کمرنگ شده باشد

 بعد از چند سال، هیچ رابطه ای به اندازه چند ماه اول صمیمیت ندارد. با این اوصاف، ما تمایل داریم که با هم پیوند برقرار کنیم و به مرور به یکدیگر وابسته می شویم و یاد می گیریم که به اسرار، خواسته ها و سایر جنبه های مهم زندگی خود اعتماد کنیم. این روند به عنوان ایجاد صمیمیت عاطفی شناخته می شود و صمیمیت عاطفی چیزی است که ما را وادار می کند تا مدت ها بعد شروع داستان، به یکدیگر توجه داشتیم.

بنابراین، اگر شریک شما به طور ناگهانی از نظر عاطفی با شما آسیب پذیر شده و صمیمی نیست، یک نشانه قوی است که تمرکز او به فرد دیگری متوجه شده است.

10. از صحبت در مورد خیانت اجتناب می کند

اگر همسرتان شما را فریب می دهد، قطعا علاقه ای به صحبت در این مورد ندارد. بنابراین اگر این بحث را شروع کنید، ممکن است سعی در انحراف و خودداری از آن داشته باشند. به طور خلاصه، شریک شما تمام تلاش خود را برای هدایت شما به موضوع دیگری انجام می دهد، یا خود را مقصر آنچه که شما می دانید، نمی داند و به گردن شما می اندازد.

اگر با خیانت شریک خود روبرو شده اید، ممکن است با پیامی مانند: “اگر کمی بیشتر به من اعتماد کنی، شاید اوضاع بین ما بهتر شود”، مواجه شوید و نباید اجازه دهید که این مسئله بر احساس شما غلبه کند. در رابطه نباید به طور خودکار ادعای شریک خود مبنی بر اینکه تقصیر شما است را بپذیرید. همانطور که قبلاً گفته شد، اگر دلتان به شما بگوید شریکتان شما را فریب می دهد، احتمالاً حق با شماست.

لطفا توجه داشته باشید:

شریک شما می تواند همه این 10 علامت را نشان دهد ولی خیانت نکند. اما این ها نشانه هایی هستند که نشان می دهد مشکلی در زندگی وی و یا رابطه با شما وجود دارد. این مساله ممکن است خیانت نباشد، اما تقریباً قطعا موضوعی وجود دارد که شما و شریکتان باید درباره آن صحبت کنید. هم چنین ممکن است همسرتان هیچ یک از این ده نشانه را نداشته باشد و همچنان خیانت می کند. خبر خوب این است که یادگیری در مورد خیانت به طور خودکار نشان دهنده پایان رابطه نیست و می توانید مجدد ارتباطتان را قوی کنید.

0/5 (0 Reviews)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت