سبک زندگی و موفقیت

چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم 

این روزها سوال خیلی از دخترانی که در رابطه هستند این است که چگونه می توانند مرد را عاشق خود کنند؟ قبل از هر چیز بهتر است بدانید که رابطه نیاز به آگاهی و مهارت دارد و چنانچه فردی ویژگی های مطلوبی داشته باشد اما دانش لازم را نداند درگیر چالش های زیادی در رابطه اش می شود. برای رسیدن به جواب این سوال ادامه مقاله را دنبال کنید.

چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم

برخی از مواردی که لازم است حتما برای دوام یک رابطه به آن توجه کنید شامل موارد زیر هستند:

1-هر چیزی که آدم در زندگی به دنبالش بدود،از او فرار می کند.

به ویژه هنگامی که پای یک مرد در میان است. او فرار می کند زیرا رفتار زن نشان می دهد که ارزش زیادی برای خودش قائل نیست . این حقیقت که زن مشتاق لطف بی اندازه به کسی است که در واقع غریبه ای بیش نیست ، به سرعت دو فرضیه را پیش پای مرد می گذارد . او یا فرض می کند که زن بسیار ناامید و محتاج توجه است و یا اینکه او با هر مردی که از گرد راه می رسد رابطه برقرار می کند. یا هر دو . هنگامی که یک مرد احترام خود را به زنی که دانسته ارزش خود را کم می کند از دست می دهد، علاقه نزدیک شدن به او را نیز از دست می دهد. خواه او زن جذابی باشد و خواه نباشد. 

2- یک زن، تا جایی در ذهن مرد می ماند که مرد بداند او را کاملا در اختیار ندارد. 

سنگ بنای یک رابطه از همان روز اول گذاشته می شود . از همان ابتدای کار، مرد آگاهانه سعی می کند فضا را بسنجد و ببیند تا کجا می تواند پیش برود . آیا شما همیشه قبل از برنامه ریزی برای خودتان، اول منتظر می شوید تا او بگوید برنامه اش چیست ؟ آیا اگر او زنگ نزند یا همراه برنامه شما نشود یا مطابق وعده، سر قرار حاضر نشود، شما برنامه خود را به هم میزنید ؟ اگر این کار را می کنید به او درس وقت شناسی نمی دهید .کاری که می کنید این است که به او نشان می دهید اختیار کامل شما را دارد و این پیغام خوبی برای کسی که تازه با او آشنا شده اید نیست .اگر از همان ابتدا خود را وابسته نشان دهید، ذوق و شوق او نسبت به خود را از بین می برید، ولی اگر چیزی باشید که او نمی تواند به دست بیاورد، در ذهنش به عنوان یک چالش باقی می مانید.

یک زن با سیاست کسی نیست که در خانه بنشیند و روی مهارت های تور کردن مردها تمرین و تمرکز کند .آنچه او احساس می کند در اول رابطه باید باشد ، این است که یک همراه خوب باشد. اینکه زمان با هم بودنتان را چگونه می گذرانید خیلی چیزها را به شما نشان می دهد. اگر مرد برای ابراز عشق سر سوزنی تلاش نمی کند، همان موقع دارد به شما نشان می دهد که در آینده نیز چیزی برای ارائه دادن به شما ندارد. این رفتار او ربطی به ارزش شخص شما ندارد، بلکه به آنچه او برای ارائه دادن به شما دارد برمی گردد، و البته به اینکه شما خودتان را چگونه به او نشان داده باشید. آیا سرتان زیاد از حد شلوغ است؟ اگر او خیلی چیزها را برای ارائه به شما داشته باشد اما شما به او اجازه ابراز آن ها را ندهید، در این صورت او چاره ای جز عقب نشینی ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله راه های جذب مردان را مطالعه کنید.

3-یک مرد با شما همانگونه رفتار می کند که شما با خودتان رفتار می کنید .

اگر یک زن زیبا نسبت به خود خیلی نامطمئن باشد، ممکن است در نظر مردها زشت جلوه کند. مردی مصرانه در پی شماست ، بنابراین حتما به نظرش جذاب هستید . اگر با یک رفتار زیرپوستی و بدون اینکه خیلی توی چشم بخورد با اعتماد به نفس با او برخورد کنید ، او را قانع کرده اید که زیبا و جذاب هستید. سلیقه امری است کاملا وابسته به خصوصیات فردی و طرز فکر یک شخص . دختری که از نظر یک مرد زشت است ، به نظر مردی دیگر زیبا می آید. 

4-یک زن با سیاست به  مرد نشان می دهد که از بدون او بودن نمی هراسد.

ترس هم مانند عشق ، بوی خاص خود را دارد. این موضوع بیانگر این نکته است که اشتیاق و ترس هر دو از یک نقطه در مغز منشا می گیرند. وقتی یک مرد کمی بترسد که شما را از دست بدهد ، اشتیاقش  نیز تحریک می شود .روحیه یک مرد را می توان به یک گیاه تشبیه کرد .یک گیاه هم به آب احتیاج دارد و هم به هوا برای نفس کشیدن . اگر به مردی که تازه با او آشنا شده اید بیش از حد،گ از طرف خود اطمینان خاطر دهید ، مانند این است که به یک گیاه زیادی آب بدهید . آن را می کشید. بنابراین یک زن با سیاست تصمیماتش را بر مبنای ترس از دست دادن یک مرد نمی گیرد. 

5-زنی که از مرد درخواست هایی بیش از حد دارد، مرد احساس انزجار می کند

مردها از کارهای سخت خوششان می آید . آنها دوست دارند کارهای ناممکن انجام دهند . پس اگر مجبور باشند برای دیدنتان زحمت بکشند ، در واقع خوشحال هم می شوند و دیگر حس انجام وظیفه به آنها دست نمی دهد. این موضوع شامل همه چیز می شود . تماس های تلفنی، زمانی که با هم می گذرانید ، رابطه جنسی و اینکه وادارش می کنید در پایان روز به شما گزارش روزانه بدهد یا نه . اگر همیشه به او این احساس را بدهید که فضای آزاد زیادی برای انجام کارهای شخصی اش دارد ، او همیشه آن اشتیاق نخستین را حس خواهد کرد. او به شما مانند امتیازی ویژه که تنها متعلق به اوست نگاه می کند، نه یک اجبار و انجام وظیفه ، و سعی خواهد کرد که با دل شما راه بیاید .

6-مردها این موضوع که تمایلات جنسی از کدامیک از اینها ناشی می شود را به طور غریزی حس می کنند، از اعتماد به نفس یا نبود اعتماد به نفس. 

بر خلاف یک دختر ساده دل، یک دختر با سیاست باور دارد که بسیار بیشتر از تنها “جنسیت اش” می ارزد.  پس او زمانی به رابطه جنسی می رسد که احساساتش به او فرمان دهند. هنگامی که در رابطه احساسی اش با مرد، احساس آرامش کند. او بسیار جذاب است و دقیقا به همین خاطر ،تمام آن را یکباره مانند کسی که رابطه جنسی تنها دارایی است خرج نمی کند . هنگام پیشروی در رابطه نیز وضع به همین منوال است . هنوز مرد نمی تواند پیش بینی کند که چه زمان با او رابطه جنسی خواهد داشت. 

7-بگذارید گمان کند اداره امور در دست اوست. سپس به طور خودکار کارهایی را انجام می دهد که شما دوست دارید 

هفته ای یکی دوبار ، هنگامی که خیلی مهربان و سخاوتمند است، به او نشان دهید که در چشم شما او بهترین است . در همین اثنا شما هستید که به هرآنچه می خواهید می رسید .وقتی او نزدیک شماست پنچری نگیرید ،لامپ سوخته را عوض نکنید و… . برای هر مرد معمولی ای ، این احساس که مرد است ، مهمتر از هر چیز دیگری است . البته این بدین معنی نیست که شما مطیع و رام باشید . اما در همان زمانی که فکر او را مشغول خود نگاه می دارید ، غرورش را نیز جدی بگیرید . تفاوت زیادی میان تغذیه غرور او و محتاج به نظر رسیدن وجود دارد. هرگز به او نشان ندهید که در زمینه مسائل زیر نیازمند او هستید :

*امور منطقی

*سازگاری با مسائل روزانه زندگی

*ثبات احساسی 

*خودباوری 

*عزت نفس 

*داشتن احساس کامل بودن به عنوان یک فرد 

این ها نشانگر نیازمند بودن هستند . با این حال باز هم می توانید به او نشان دهید که به قدرت مردانه اش نیاز دارید و او را تحسین می کنید . اگر حس کند که شما مردانگی اش را دوست دارید و یا نیرومند بودنش را می ستایید کاملا رام شما خواهد شد . هنگامی که شما ملایم تر و زنانه تر می شوید، حس غریزی او برای حمایت کردن را بر می انگیزانید، اما وقتی ستیزه جو باشید ، حس رقابت و مبارزه طلبی اش را بیدار می کنید . هر زمان به مردی این احساس را بدهید که شما هم می خواهید مرد باشید، تقریبا در تمام موارد ، برای خود یک میدان نبرد خریدید و حریف او می شوید . با غرورش از در دوستی درآیید. 

8-مردها به زنانی که کوتاه صحبت می کنند احترام می گذارند، زیرا خودشان نیز با همجنسان خود با همین زبان گفت و گو می کنند. 

یک زن با سیاست طوری حرف می زند گویی سخنانش مستند و با دلیل و مدرک است، و با کوتاه سخن گفتن به نتیجه می رسد. در حالی که یک دختر ساده دل قلبش را کف دستش می گیرد و هر آنچه در دل دارد بیرون میریزد . یک زن با سیاست میداند که زود صمیمی شدن انسان را کوچک می کند. به همبن دلیل حرف های دلش را در یکی دو دیدار نخست بازگو نمی کند . او صبرمی کند تا زمان مناسب خودش فرا برسد و سعی نمی کند این روند را جلو بیاندازد. با زیاد صحبت کردن خود را کوچک نکنید . به خاطر عصبی بودن بی وقفه حرف نزنید . سکوت و آرامش خود را حفظ کردن ، شما را بیشتر جذاب می کند. 

9- به جای آنکه از او بخواهید به شما توجه کند، خودتان به خودتان توجه کنید. 

آنچه مرد را به سوی یک زن مستقل جذب می کند، عدم وابستگی زن به او است. اما وقتی که زن بخاطر مرد، فعالیت های روزانه خود را کنار می گذارد مرد کم کم به این نتیجه می رسد که زن آن قدرها هم که او گمان می کرده جذاب نیست .نخستین کاری که برای بازگرداندن آن جرقه جذابیت اولیه لازم است انجام دهید این است که تمرکز و انرژی خود را دوباره به سمت خود برگردانید .یک زن باید بتواند همان گونه که در اول رابطه ، علایقش را خارج از دنیای مرد جست و جو می کرد، باز هم تمرکز و توجه اش را بر خود و دنیای خود بگذارد. زن هایی که علایق جالب و فعالیت های مخصوص خود را دارند معمولا برای مردها جذابترند. حتما لازم نیست این فعالیت ها مورد علاقه مردها نیز باشد . همین که زن از این فعالیت ها لذت ببرد کافی است . 

مهم ترین مواردی که علاقه مردان را از بین می برد:

*هنگامی که زنی بیش از حد مادی گراست، علاقه آنها کمی کم می شود و خود را پس می کشند.

*هنگامی که زنی حسود است ممکن است علاقه را از بین ببرد.

*مردان ، زنانی را که زندگی هدفمند و یا شغلی ندارند خوششان نمی آید . آنان زنانی را دوست دارند که مسئولیت پذیر باشند.

*اگر مردی خیلی تحت فشار باشد و زن نیز مرتبا به این فشار بیافزاید، مرد خیلی زود عقب می کشد.

*وقتی زنی مردش را در جمع کوچک می کند . آنان عقیده دارند وقتی اشتباهی صورت می گیرد باید او آن را در خانه بهشان گوشزد کند . 

*هنگامی که مرد خسته از کار روزانه به خانه برمی گردد ، برای نیم ساعت اجازه دهید به کارهای شخصی خودش برسد. نیازهای خود را فورا بر دوش او نگذارید.

*ترس مشترک همه مردها این است که پس از ازدواج ، زن چاق شود و موهایش را کوتاه کند و دیگر به بیرون رفتن و ظاهر خود توجه نکند. 

کلام پایانی

در مقاله امروز با ویژگی هایی که یک زن را برای مرد جذاب می کند، آشنا شدید. بهتر است به این نکته توجه کنید که گاهی شکست هایی که افراد در روابط قبلی خود داشتند یا عدم آگاهی از برخی مهارت ها می تواند درگیری ها و مسائلی را برایشان ایجاد کند. بنابراین برای بهبود کیفیت رابطه توصیه می شود از یک روانشناس بتجربه کمک بگیرید.

0/5 (0 Reviews)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت