سبک زندگی و موفقیت

آنچه مردان در مورد عشق و صمیمیت می اندیشند  

اگر در مراحل آشنایی با مردی هستید ، اگر می خواهید ببینید چطور باید رابطه تان را به مرحله بعدی ارتقا  بدهید،اگر در رابطه ای مبتنی بر تعهد حضور دارید و می خواهید به مرحله خرید حلقه برسد ، اگر متاهل هستید  و می خواهید مجددا کنترل از دست رفته تان را در رابطه بازیابید و پیوندتان را با همسرتان محکم کنید یا از بازی  خوردن خسه شده اید ، این مقاله مناسب شماست .  

تعریف مردان از عشق ، مشابه تعریف زنان نیست  

هیچ چیز روی زمین با عشق زنانه قابل قیاس نیست عشقی که مهربانانه و با شفقت ، صبور و تغذیه کننده ،  بخشنده و شیرین و بدون قید و شرط است . این عشق پاک است . اگر شما مرد او باشید ، آن زن حاضر است  روی آب راه برود و دل کوه ها را بخاطر شما بشکافد. اگر شما مرد او باشید ، آنقدر حرف برای گفتن با شما دارد  تا وقتی هیچ کالمی باقی نماند . اگر شما مرد او باشید و آن زن شما را دوست داشته باشد منظور این است که  واقعا عاشق شما باشد وقتی سر و رویتان را غبار پوشانده ، غبار را از تن شما می تکاند ، اگر بی حوصله باشید  دلگرمی به شما می دهد و… . حتما شما خانم ها هم انتظار عشقی متقابل را از مرد دارید .اما عشق مردان از نوع  دیگری است ،- خیلی ساده تر ، مستقیم تر و حتی الامکان زمخت تر از آن چیزی که شما فکر می کنید . 

مردی که عاشق است کارهایی را که در ادامه می آید انجام می دهد : 

اقرار کردن  

اگر مرد عاشق شما باشد ، مایل است به همه کس این مسئله را بگوید ، هی ببین، این زن مال من است، او  مادر بچه های من خواهد بودیا خانم من است. به بیان دیگر برای شما عنوانی قائل خواهد شد عنوانی بسیار  رسمی تر از این دوست من است. دلیل این مسئله آن است که مردی که شما را در خاص ترین بخش قلب خود  جای داده است مردی که به واقع در برابر شما احساساتی در دلش دارد برای شما عنوانی قائل خواهد شد . این  عنوان روش اوست تا به همه کسانی که صدایش را می شنوند اعالم کند که از بودن با شما مفتخر است و برای  شما طرح هایی در سرش دارد . او خودش را در یک ارتباط بلند مدت و مبتنی بر تعهد با شما می بیند و به این  مسئله نزد همه اقرار می کند ، چون در قصد خودش جدی است ممکن است همین اعالم او ، آغاز ماجرایی  خاص در ارتباطش با شما باشد .  

فراهم سازی نیازهای مادی  

بعد از اینکه مردی نسبت به شما ادعای مالکیت کرد ، شروع می کند به تامین نیازهای مادی ای که دارید. به بیان  ساده ، مردی که شما را دوست دارد، پول در می آورد تا از تامین شدن نیازهای شما و فرزندانتان اطمینان حاصل  کند . هسته اصلی مردانگی همین است- یعنی مسئول فراهم سازی نیازهای بودن . البته در این بین چند نکته  کوچک هم هست؛ به عنوان مثال ، مرد چقدر بااستعداد است که منظور در اینجا از جنبه مالی نیست و تا چه  اندازه از عهده تامین نیازها برمی آید که منظورجنبه مالی است (. اگر مردی در جایگاهی قرار داشته باشد که  توانایی اش از نظر تامین مالی و غریزه عزیزانش ، محل سوال باشد ، نفس او در معرض تهدید قرار می گیرد.  برعکس هرچه مردی از این نظرها توانمندتر باشد ، خودش را بزرگتر و سرزنده تر احساس می کند . اگر مردی  نتواند نیازهای مادی را رفع کند ، خودش را مرد احساس نمی کند . بنابراین فرار می کند تا خودش را از احساس  وحشتناک بی کفایتی خالص کند ، یا آنکه برای فرار از دست این احساسات ، به الکل و مواد مخدر پناه می برد .  به واقع اگر ریشه بسیاری از انواع آسیب شناسی های مردانه را دنبال کنید ، به ناتوانی شان در فراهم ساختن  نیازهای مادی برمی گردد.  

محافظت کردن  

وقتی مردی به واقع عاشق شماست ، هرکسی چیزی بگوید یا کاری انجام بدهد یا رفتارش حاکی از چیزی بوده یا  حتی به فکر انجام دادن کاری اهانت آمیز در قبال شما بیوفتد ، در خطر محو شدن از روی کره زمین قرار دارد. 

مرد شما زمین و زمان را به هم میریزد تا اطمینان پیدا کند کسی که به شما توهین کرده بهای این کارش را  بپردازد . این طبیعت اوست .  

 

سه چیزی که هر مردی نیاز دارد : پشتیبانی ، وفاداری و رابطه  

 

پشتیبانی عاطفی  

مردان نیازمند این هستند تا احساس کنند کسی هوایشان را دارد انگار که دلشان بخواهد شاه باشند، حتی اگر  در عالم واقعیت اینطور نباشد . چیزی که مردان واقعا شنیدنش را از زبان همسرشان دوست دارند این است،  عزیزم ، امروز چطور گذشت؟ خیلی ممنونم که به خاطر ما زحمت می کشی . خانواده ما به تو نیاز دارد و تو را  می خواهد و از داشتنش خوشحال هستیم .مردان نیاز دارند خود را همچون پادشاهان واقعی ببینند ، حتی اگر  در عالم واقعی پادشاه جایی نباشند . هرچه بیشتر طوری رفتار کنید که حس خاص بودن به مردان منتقل شود ،  مردان بیشتر تالش می کنند . مردان سخت تر کوشش خواهند کرد . دادن این پاداش برای شما هیچ هزینه ای  ندارد . کافی است از صمیم قلب خود بگویید ممنونم ، عزیزم . از زحماتت متشکرم.  

وفاداری  

اجازه بدهید که دوباره تکرار کنیم که عشق مردانه ، کامال متفاوت از عشق زنانه است . عشق زنانه احساسی تغذیه  کننده و قلبی است . شیرین و مهربان و جامع است . وقتی زنی عاشق شماست، نسبت به شما وفادار است . او  نمی تواند خود را با مرد دیگری تصور کند ، چون برای او هیچ مرد دیگری وجود ندارد . اما از نظر مردان عشق  عبارت است از وفاداری . مردان خواستار این هستند که وفاداری زنان را ببینند . منظور از وفاداری از نظر مردان  این است که هر اتفاقی بیوفتد ، آن زن کنارشان خواهد بود . مثال اگر از محل کار به علت تعدیل نیرو اخراج شوند  دوست دارند خیالشان راحت باشد که همسرشان ترکشان نخواهد کرد ، حتی اگر حقوقی نداشته باشند تا تقدیم  خانواده کنند . 

رابطه  

مردان نیازمند اینند که از نظر فیزیکی با زنی که دوستش دارند در ارتباط باشند ، زنی که نسبت به آنها وفادار  بوده و از ایشان حمایت می کند . شیوه ای هم که برای برقراری ارتباط استفاده می کنند ، ارتباط زناشویی است  . همه چیزهای دیگری که در این میان مطرح است مثل حرف زدن ، نوازش کردن، نگه داشتن دستان طرف  مقابل در دست خود و صمیمیت همه این ها به خاطر رضایت زنان است . مردان این کارها را به این خاطر انجام  میدهند که می دانند برای زنان مهم است . اما لطفا متوجه این نکته باشید: شیوه ارتباطی مردان ، برقراری رابطه  است. مردان اینگونه خود را با طرف مقابل در ارتباط دیده ، شارژ شده و اتصالش برقرار می شود . 

 

چطور در بازی برنده شویم ؟  

مردان به استاندارد ها احترام می گذارند پس شما نیز برای خود قوانینی وضع کنید .  

مردان هیچ تصوری از نیازها و خواسته های زنان ندارند ، زیرا خواسته و نیاز از زنی به زنی دیگر متفاوت است ،  درست مث بادی که در هر شهری یک جور می وزد . مردان موجوداتی بسیار ساده و منطق محوراند ؛ اگر از زبان  زنان بشنوند که زنان چه دوست دارند و چه دوست ندارند ، هرکاری می کنند تا انتظارات زنان را برآورده سازند .  بخصوص اگر عالقه مند باشند تا با زن مقابل خود رابطه داشته باشند . وقتی زنی الزامات خود را آشکارا بیان می  کند ، باعث خوشحالی مردان است . بهتر است این کار از همان ابتدای آشنایی انجام شود تا مردان تصمیم بگیرند  که حاضرند چالش های رابطه را بپذیرند یا نه. بنابراین، نباید بیان خواسته ها را به دو هفته بعد از آشنایی ، یا دو  ماه بعد از رابطه یا بعد از ازدواج موکول کرد . زیرا در این صورت نقش راهی در اختیار مرد گذاشته اید تا بداند از  چه راهی باید برود ، مخصوصا اگر آن مرد واقعا خواستار برقراری ارتباطی عاطفی با شما باشد . شما باید موقعیت  را بسنجید . به مرد مقابل بگویید چه می خواهید ، اما بدون اینکه طرف احساس کند او را در تنگنا قرار داده اید  . موضوع مهم این است که چگونه و در چه شرایطی بیان خواسته هایتان را انجام دهید .  

چطور خونسردی خود را در مقابل زنانی که قبلا با مرد شما رابطه داشته اند و دوباره سروکله شان پیدا  شده است حفظ کنید؟  

خانم ها ، این مسئله را بدانید که اگر با مردی باالی سی سال آشنا شده اید ،قطعا در زندگی او یکی دو نفر دیگر  بوده اند که همواره ر سایه رابطه شما می خزند . در ادامه نکاتی که موقع برخوردن به پرونده های خاک گرفته  قدیمی زندگی عشقی مردتان گفته می شود : 

خونسرد باشید  

وقتی سر و کله او پیدا می شود و سراغتان می آید ، خونسرد ، آرام و مطمئن باشید . اجازه بدهید مرد شما کنترل  گفتگو را در دست بگیرد . اگر او واقعا به شما و رابطه تان متعهد باشد، هیچ مشکلی از نظر معرفی کردن شما به  عنوان عشق خودش به نفر قبلی نخواهد داشت . همین مالقات پیش بینی نشده فرصتی عالی است تا او تعهدش  را نسبت به شما نشان داده و با شما به نفر قبلی فخرفروشی کند . حال اگر او از این فرصت استفاده نکرد تا با  صراحت بگوید که اکنون رابطه جدیدی را آغاز کرده است ، شما کامال حق دارید تا وضعیت رابطه تان را از او سوال  کنید و در مورد نفر قبلی حساسیت به خرج بدهید .  

به خودتان اعتماد داشته باشید 

اجازه ندهید مغزتان از کنترل شما خارج شده و وارد فاز مقایسه خود با نفر قبلی بشود . شاید او قدبلندتر، باریک  تر یا موفق تر باشد ، اما این مسئله هیچ ارتباطی با شما و جذابیت های شما ندارد . باالخره عدم ارتباط کنونی  این زن با مرد شما دلیلی داشته و اکنون فقط شما هستید که ملکه قلب او می باشید .  

خودتان باشید  

هرگاه در جریان گفتگویی که ما بین شما سه نفر صورت می گیرد مجالی وجود داشت ، با نهایت ادب و احترام با  نفر قبلی سالم و احوال پرسی کنید و خود واقعی تان را نشان بدهید . نیازی نیست تقال کنید تا چهره دیگری از  خود نشان داده یا دستاوردها و داشته های خودتان را توی صورت نفر قبلی که حتی نمی شناسیدش بکوبید . با  خودتان صاف و صادق باشید .  

صبور باشید  

انتظار نداشته باشید نفر قبلی که با مرد شما در ارتباط بوده با شما راحت باشد . شما نمی دانید ماهیت ارتباط  بین این دو نفر چگونه بوده است . شاید این زن در ظاهر مودب و مبادی آداب باشد ، اما در عمق وجودش از اینکه  مرد سابق او ارتباط جدیدی برقرار کرده و فرزندانش را با زن جدیدی آشنا کرده راضی نباشد . بنابراین، زمان و  فضایی را که برای راحت بودن با رابطه جدید شما دو نفر نیاز دارد در اختیارش بگذارید.

 

کلام آخر  

برای داشتن یک رابطة موفق، مهم نیست که چقدر نسبت به یک مرد، خوب و خوشرفتار هستید، مهم این است  که با ساختار فکری او آشنا شوید و بدانید که چه چیزی او را تحریک میکند، چه چیزی به او انگیزه میدهد و او  چگونه عشقش را ابراز میکند. برای ارتباط بهتر با مرد زندگی خود می توانید از یک زوج درمانگر حرفه ای کمک  بگیرید . 

0/5 (0 Reviews)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت