سبک زندگی و موفقیت

رازهایی درمورد مردان و رابطه جنسی

آشنایی با نیازهای مردان نقش اساسی در کیفیت زندگی زناشویی تان دارد. زمانی که زن و مرد به روابط جنسی و روحیات هم آگاه باشند رضایت بیشتری هم خواهند داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نیازهای مردان تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

رازهایی درمورد مردان و رابطه جنسی

شما چقدر راجع به مردان و رابطه جنسی آگاهی دارید؟ 

راز شماره 1

مردان اغلب وقتی نمی توانند احساساتشان را کلامی بیان کنند، به صورت فیزیکی نشان می دهند. 

آیا این اتفاق تا به حال برای شما افتاده است؟ همسرتان به شما نزدیک می شود، ولی خیلی با محبت به نظر نمی رسد-در واقع، نگران و عصبی است. سعی می کنید با او صحبت کنید، اما قاطعانه از انجام هر کار دیگری سر باز می زند. احساس می کنید مشکلی وجود دارد و احساستان درست است- چیزی که او می خواهد رابطه جنسی نیست، بلکه رهایی از شدت احساساتی است که در او وجود دارد. اتفاقی که روی می دهد چنین است: اغلب یک مرد احساس می کند که هیجانات غذاب دهنده ای درونش شکل گرفته است. شاید نگران پروژه ای است که رویش کار می کند ، شاید با یکی از والدین سالخورده اش صحبت کرده و از دیدن زوال فیزیکی و ذهنی او ناراحت است. شاید از اینکه مدتی قبل رفتار سردی با شما داشته است ، احساس غذاب وجدان می کند . اغلب مردان در کودکی آموخته اندکه ابراز احساساتی از قبیل ترس، درد، ناچاری ، سردرگمی، ناراحتی و پشیمانی درست نیست. بنابراین، یا شوهرتان از بیان احساساتش احساس امنیت نمی کند و یا نمی داند چگونه این کار را انجام دهد. ناگهان دلش می خواهد با شما رابطه برقرار کند. 

مردان غالبا از انرژی جنسی شان برای بیرون ریختن انرژی احساسی سرکوب شده استفاده می کنند. از آنجا که خانم ها عکس این عمل را انجام می دهند ، ممکن است این موضوع برایتان قابل درک نباشد . زنان اصولا ، وقتی از لحاظ احساسی ، حال خوشی ندارند برایشان مشکل است که از لحاظ جنسی آماده شوند. اما دانستن این مهم است که مردان از روابط جنسی برای بیان احساسات ناگفته شان استفاده می کنند. 

این روش ممکن است مشکلات متعددی را ایجاد کند: 

1-شوهرتان طی یک ارتباط جنسی ، از لحاظ فیزیکی خودش را خالی می کند، اما فشار احساسی درونش کماکان باقی می ماند. 

2- شما از اینکه شوهرتان برای خالی کردن خشمش از شما استفاده کرده است، آزرده خاطر می شوید. برای کسب اطلاعات در مورد دلایل بی میلی جنسی مردان کلیک کنید.

راه حل 

1-در مورد این روش با همسرتان صحبت کنید.

مسلما هنگام خواب یا در حین پیشامد این بحث را پیش نکشید. راجع به این موضوع برایش توضیح دهید و بعد نظرش را جویا شوید. نگویید:”وقتی راجع به احساست حرف نزدی و فقط خواستی رابطه جنسی داشته باشی، فهمیدم مشکلی در کار بوده است.” بگویید: “می خواهم روابط جنسی مان را بهتر کنیم-چرا آموزش نبینیم؟”

2-هرگاه شک کردید که برقراری ارتباط جنسی از طرف همسرتان ، برای پوشاندن احساسات درونی اش است، این امکان را برایش فراهم آورید تا احساساتش را با شما در میان بگذارد.

به طور مثال همسرتان ناگهان از نظر جنسی برانگیخته شده است و شما احساس می کنید که او در واقع از چیزی ناراحت است و تنها می خواهد خودش را تخلیه کند. نگویید: “به من دست نزن! می دانم از چیزی ناراحت هستی و تا وقتی نگویی چه شده است نمی توانی به من نزدیک شوی.” بگویید: “عزیزم، دوست دارم کنارم دراز بکشی و فقط بغلم کنی . می خواهم نزدیکت باشم.” آنگاه احساساتی را که می پندارید همسرتان دارد، بیان کنید تا او بتواند درباره اش صحبت کند.مثلا: “مطمئنا هفته پرکاری داشته ای، این طور نیست؟” “می خواهم بدانی چقدر به تو افتخار می کنم که آن پروژه اضافه را گرفتی ، می دونم بسیار مشکل است.”  

با تمرین یاد خواهید گرفت که چگونه این امکان را برای همسرتان به وجود آورید تا بتواند عواطف درونش را حس کند. به او نشان دهید: احساساتش را درک می کنید . به خاطر احساسات آسیب پذیرش، به او به چشم یک آدم ناموفق نمی نگرید. هنگامی که شما این امکان را برای مردی فراهم می کنید تا با استفاده از کلمات، تنش احساسی خود را خالی کند ، صمیمیت و نزدیکی میان شما افزایش می یابد و رابطه ای پر شورتر خواهید داشت. 

راز شماره 2

وقتی شما تمایلات جنسی همسرتان را نمی پذیرید، او احساس می کند که از لحاظ احساسی طرد شده است. 

همسرتان کنار شما می آید و شروع به بوسیدن و نوازشتان می کند. می دانید به این ترتیب می خواهد به شما نشان بدهد که آمادگی دارد، اما شما آماده نیستید، چه باید بکنید؟ با عصبانیت واکنش نشان بدهید، با این امید که همسرتان منظورتان را بفهمد ؟ بی حوصله رفتار کنید، با این امید که همسرتان دست بردارد؟ با اکراه قبول کنید،در حالی که برنامه فردایتان را در ذهنتان مرور می کنید؟ 

پاسخ صحیح این است:” هیچکدام از اعمال بالا.” و به این دلیل که : روابط جنسی ، نخستین و عمده ترین طریق عرضه برای مردان است. روشی که آنها خودشان را عرضه می کنند و انتظار دارند که هم از لحاظ عاطفی و هم فیزیکی پذیرفته شوند. وقتی همسرتان به شما ابراز تمایل می کند، در واقع چیزی بیش از یک رابطه جنسی ساده را طلب می کند. منظور او این است که: “خواهش می کنم مرا قبول کن و بپذیر.” ممکن است حتی همسرتان هم از این انگیزه بی خبر باشد. مردان نمی شنوند که شما می گویید : “خسته ام” یا “حالا نه” آنها می شنوند، “دوستت ندارم، نمی خواهمت،خواستنی و مطلوب نیستی، به اندازه کافی خوب نیستی.” ممکن است شوهر شما نداند چگونه ناراحتی اش را از اینکه از نظر جنسی قبولش نکرده اید ، نشان دهد و اگر این اتفاق به طور مداوم تکرار شود امکان دارد با عدم برقراری رابطه جنسی با شما تلافی کند یا نیازش را در جای دیگر جستجو نماید. دلیلش هم این است: مردان، زنانی را دوست دارندکه از نشان دادن تمایلات جنسی وحشت نداشته باشد .

راه حل 

1-تمایلات جنسی همسرتان را به طور کامل پس نزنید .

منظور این نیست همیشه وقتی همسرتان ابراز تمایل می کند شما قبول کنید. تنها توصیه می شود که حساسیت خاص مردان را درک کنید و به نوعی پذیرایش شوید. بگویید: “عزیزم، الان خسته هستم، ولی دوست دارم کمی بغلت کنم . چرا فقط کنار هم دراز نکشیم و ببینیم احساسمان چیست؟” بگویید: “دوستت دارم ولی دلم می خواهد بعدا با هم باشیم، ولی الان هنوز عصبی هستم و نمی توانم آنطور که می خواهم به تو عشق بورزم . بگذار الان فقط بغلت کنم.” به عبارت دیگر به خاطر بسپارید که وقتی همسرتان می خواهد با شما رابطه داشته باشد ، در واقع طالب محبت است. فقط نگویید نه ، با آغوش کشیدن او یا گفتن اینکه دوستش دارید ، چیزی را که واقعا می خواهید به او بدهید. اگر آمادگی ارتباط جنسی ندارید، به برقراری ارتباط پاسخ منفی و به دوست داشتن همسرتان پاسخ مثبت بدهید. 

راز شماره 3 

شوهرتان بیشتر به شما عشق خواهد ورزید، اگر شما هم بیشتر با او رابطه برقرار کنید. 

بین “آمیزش جنسی” و “عشق ورزیدن” تفاوتی وجود دارد. آمیزش جنسی،عمل فیزیکی ارتباط داشتن با همسرتان است. عشق ورزیدن، عمل احساسی دوست داشتن و ستایش همسرتان است . می توانید آمیزش جنسی بدون عشق ورزی داشته باشید . حتی می توانید عشق ورزی بدون آمیزش جنسی داشته باشید. و البته می توانید در آن واحد، هم آمیزش جنسی داشته باشید و هم عشق بورزید که حقیقتا ایده آل است. زنان بیشتر دوست دارند عشق بورزند، و مردان بیشتر دوست دارند آمیزش جنسی داشته باشند: زنان بیشتر خواهان : در آغوش گرفتن، بوسه های طولانی، صحبت در مورد احساسات، ابراز احساسات در حین عشق ورزیريال رمانتیک بودن . و مردان بیشتر خواهان: میل و حرارت فیزیکی، آمیزش جنسی شهوت آلود هستند. این تفاوت ذوق جنسی، ریشه در تفاوت های شخصیتی زن و مرد دارد. مردان بیشتر برای رسیدن به هدف تمرکز دارند .

زنان بیشتر برای ایجاد ارتباط و نزدیکی متمرکز اند. این بدان معنا نیست که خانم ها آمیزش جنسی را دوست ندارند، یا مردان علاقه ای به عشق ورزیدن ندارند، اما چنین ترجیهاتی وجود دارد. اغلب به نظر می رسد که مردان برای عشق ورزیدن به شما با تمام وجود سعی نمی کنند چون در نهان فقط خواهان آمیزش جنسی هستند ، اما از اینکه چیزی از شما بخواهند وحشت دارند. وقتی مردان می خواهند صرفا آمیزش جنسی داشته باشند، در حرکاتشان تسلیم و شور و حرارتی وجود دارد که عشق ورزی شان فاقد آن است. همان قدر که مردان طالب این تسلیم شهوانی هستند، زنان طالب آرامش و امنیت عشق ورزی می باشند. اشتباهی که زنان مرتکب می شوند این است که مردان را از روی خواسته شان به این آمیزش جنسی قضاوت می کنند و به غلط می پندارندکه وقتی، شبی رفتاری عاشقانه ندارندپس آنقدر که باید دوستشان ندارند. حقیقت این است که اگر زنان بگذارند هرازگاهی بدون عشق ورزید با آنان رابطه داشته باشند ، مردان تبدیل به عشاق بهتری خواهند شد. 

نکته مهم: به هیچ عنوان نمی گوییم که اجازه دهید شوهرتان با شما ارتباطی بی احساس، تند و سرد داشته باشد.در ضمن منظور این نیست که اگر شما آمادگی اش را ندارید ، دندان هایتان را روی هم بفشرید و اجازه بدهید شوهرتان به کارش ادامه دهد. چه آمیزش جنسی داشته باشید و چه عشق بورزید ، باید همیشه از کاری که می کنید ، لذت ببرید. اگر شما همسری دارید که هرگز عشق نمی ورزد و همواره خواستار آمیزش جنسی است، پیشنهاد می شود که یا خیلی جدی با او صحبت کنید و یا روابطتان را دوباره ارزیابی کنید، زیرا آنطور که لیاقتتان است با شما رفتار نمی شود و شما نباید مسئله را تحمل کنید. 

راه حل 

1-در مورد آمیزش جنسی با همسرتان صحبت کنید.

ممکن است شما هم مانند صدها زن دیگر که این کار را کرده اند ، دریابید شوهرتان از ترس اینکه شما را برنجاند ، امیالش را مخفی می کند و باعث می شود شما هوسش را به این معنا سوءتعبیر کنید که دوستتان ندارد. از او بپرسید که آیا گاهی عجله اش برای این است که واقعا حوصله عشق ورزی ندارد و همین روشن می کند که چرا شما فکر کرده ایداو بی احساس و سرد است.

2-اجازه بدهید که شوهرتان هرازگاهی با شما صرفا آمیزش داشته باشد.

قضاوت و عقیده خود را در مورد آمیزش بیازمایید . از آنجا که اغلب خانم ها با این طرز فکر بزرگ شده اند که دختری که از رابطه جنسی لذت ببرد دختر بدی است، ممکن است شما برای اینکه دختر بدی نباشید، امیال خود را سرکوب کنید . خانم ها اغلب سعی دارند که آمیزش جنسی را خارج کنند. سعی کنید گاهی به جای عشق ورزی ، با همسرتان آمیزش داشته باشید .

3-اگر احساس می کنید شوهرتان در حین عشق ورزی حواسش متمرکز نیست، از او بپرسید که آیا فقط می خواهد آمیزش داشته باشد. 

فقط دراز نکشید و پیش خودتان شیوه همسرتان را نکوهش کنید. از او بپرسید که مشکل چیست.شاید چیز دیگری می خواهد و شاید شما بتوانید امتحانش کنید.شاید شما حوصله نداشته باشید و بهتر باشد که فقط همدیگر را در آغوش بگیرید(البته در صورتی که شما بدانید او عاشق خوبی است).

 

کلام پایانی

رابطه زناشویی و معاشقه نیاز به آموزش و کسب مهارت دارد. خیلی از زوجین نمی دانند که چگونه با شریک خود صحبت کنند و مسائلشان را بدون شرم و حیا بیان کنند. اگر شما هم در این زمینه سوالاتی دارید می توانید از یک مشاور جنسی یا روانشناس کمک بگیرید.

0/5 (0 Reviews)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت