چگونه صحبت کنیم تا مردها گوش دهند

 

چـــگونه صـــحـــبـت کـــنیم

تــا

مـــردها به صحبت هایمان گـــوش فـــرا دهند

 

تحقیقات نشان می دهد که مردها بصورت ناخودآگاه از یک سری قوانین مشخص جهت ارتباط با دیگران استفاده می نمایند. اگر چنانچه شما زن هستید، جهت برقراری ارتباط با مردها رعایت این موارد بسیار مهم و ضروری است.

در این جا قوانین گفتگو با مردها را که بر اساس مطالعات روی اسکن مغزی افرادمختلف پیاده سازی شده بررسی می کنیم.

1- به یک مرد در یک زمان تنها یک چیز را تحویل بدهید. مغز مردها تفکیک شده است. این بدین معنا است که مغز آنها به بخش ها و اتاق های مختلفی تقسیم شده که هر کرام عملکرد خاصی را جدا از وظیفه دیگر بخش ها به عهده دارد. بنابر این هیچ گاه بطور همزمان به یک مرد چندین کار را واگذار نکنید.همواره ایده ها و افکار خود را به صورت جداگانه به یک مرد ارائه داده و در یک زمان خاص تنها یک کار را به وی محول نمایید.

2- به آنها اجازه صحبت دهید. فرمانهای صادر شده از سوی مغز مردها به سایر اعضای بدن بصورت جداگانه است بنابراین در یک زمان واحد یا فرمانی جهت صحبت کردن ارسال می کند و یا گوش دادن ، بنابراین در آن واحد نمی تواند هر دو عمل را انجام دهد. بنابراین جهت شنیدن صحبت های آنها می بایست نوبت را به آنها داده و از قطع نمودن صحبت خودداری کنید.

3-  از یک چهره ثابت به هنگام گوش دادن به آنها استفاده کنید. ثابت بودن حالات چهره یکی از نکات تاثیرگذار در ارتباط با مردان است. در نظر آنها افرادی که حالات چهره خود را به هنگام صحبت کردن و یا گوش تغییر می دهند از لحاظ روانی و ذهنی دچار مشکل هستند. در عین حال بصورتی به آنها گوش کنید گویی تمامی حواس تان را به آنها جمع کرده اید و به هیچ چیز دیگر در آن زمان فکر نمی کنید و بواسطهجملات کوتاه همانند، خب ، درسته، بله …. آنها را تشویق به ادامه صحبت کنید

4- به آنها اطلاعات و دلایل منطقی را ارائه کنید. مغز مردها از نظر روانشناسی به شدت دنبال برقراری آرتباط بین موضوعات و مسائل مختلف است. بنابراین برای حل مشکلات راه حل نشان دهید و از حقایق ثابت شده و منطقی برای ارائه راهکار خود استفاده کنید. از توجیه احساسی پرهیز و در عوض دلیل خود را بصورت منطقی برای آنها اثبات کنید.

 

مرکز مشاوره گروه همراه –  سعادت آباد

0/5 (0 Reviews)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت دریافت نوبت